Gå til innhold

Tillit


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjæresten går bak deg for å tekste??

Tydeligvis noe/noen jeg ikke skulle se/vite om!!!??

Anonymkode: c15c0...912

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke det som var poenget.

Men han reiser seg,tar med telefonen.

Tekster og sitter seg ned igjen.

Synes det var rart.

Anonymkode: c15c0...912

Skrevet

Siden du lager innlegg om dette, er du over gjennomsnittet opphengt i det også. Jeg vil anta du har laaange øyne, og det vet han. Det er sykt irriterende... jeg er lik nemlig =)

Skrevet

Det er jo ikke alt du skal se. Privatliv er privatliv.

Skrevet

Enten har du en grunn som gjør at du generelt ikke har tillit til ham? Eller så er du kanskje sjalu? I første tilfellet er det ikke sms-skrivingen som er problemet, men forholdet. I andre tilfelle er det du som er problemet.

Selv om dere er sammen så er det ikke alt du trenger eller har rett til å vite. Jeg anser f.eks. kommunikasjon mellom meg og venninner som privat. Mine venninner forteller av og til ting ingen andre skal eller trenger vite om. Så jeg leser ikke meldinger, eller svarer på slike hvis andre kan se mobilen min. Det hender også at jeg får meldinger fra pasienter, og da skal selvfølgelig heller ingen andre se disse meldingene eller hvem de er fra. Kommunikasjon med disse slettes med en gang også... vil tro en som var sjalu ville funnet det veldig mistenkelig ;)

Anonymkode: a6e29...83d

Skrevet

Det er vel at han har gitt meg grunn til å være mistenksom fra før!

Anonymkode: c15c0...912

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel at han har gitt meg grunn til å være mistenksom fra før!

Anonymkode: c15c0...912

Hva er det han gjør da?

Anonymkode: a6e29...83d

Skrevet

Hvis du er samboeren til han jeg tekster med har du all grunn til å være misstenksom. For de er ganske på ksnten og litt til.

Anonymkode: 286c5...b59

Skrevet

Takk og lov for at jeg ikke er samboer da.

Anonymkode: c15c0...912

Skrevet

Han har hemmeligheter. 

Hvis dere før har opplevd at han ikke helt kan forvalte din tillit, så har han vel neppe løyve til å drive teksting bak ryggen din?

Anonymkode: da743...d5c

Skrevet

Er ihvertfall tydelig at han vil skjule. Hvorfor ikke bare være åpen, slik at du slapp å følge med argusøyne. Han gjør det jo ikke akkurat bedre, enten du er sjalu unødig, eller nødig. Dersom han ikke hadde noe å skjule, så ville han jo ikke ha sendt dette bak din rygg. Forlang åpenhet! 

Anonymkode: 87d0e...3eb

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ihvertfall tydelig at han vil skjule. Hvorfor ikke bare være åpen, slik at du slapp å følge med argusøyne. Han gjør det jo ikke akkurat bedre, enten du er sjalu unødig, eller nødig. Dersom han ikke hadde noe å skjule, så ville han jo ikke ha sendt dette bak din rygg. Forlang åpenhet! 

Anonymkode: 87d0e...3eb

Ja,han spør jo alltid hva og hvem jeg snakker med. På seg selv kjenner men andre!

Anonymkode: c15c0...912

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja,han spør jo alltid hva og hvem jeg snakker med. På seg selv kjenner men andre!

Anonymkode: c15c0...912

Eller han er nysgjerrig. Det har du også lov til å være. 

Anonymkode: 87d0e...3eb

Skrevet

Ut fra resten du har skrevet tenker jeg at dere har et forhold uten tillit. Et forhold uten tillit har ingen fremtid. Pris deg lykkelig for at dere ikke er samboere. Når tilliten ikke er der når dere bare er kjærester og burde være forelsket, da har det virkelig ingen fremtid.

Bort med ham.

Anonymkode: a6e29...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...