Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere middag hos foreldre/svigerforeldrene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi er på besøk. Kanskje 3 ganger i året hos hver.

Anonymkode: 39719...253

Skrevet

Hos mine foreldre, kanskje 2-4 ganger i året, da pølser på grillen på verandaen, aldri "skikkelig" middag.

Aldri hos mannens foreldre, de er gamle og orker ikke lenger (slutten av 80-årene). Men de spiser hos oss 1-3 ganger i måneden da.

Anonymkode: 877ce...a2b

Skrevet

Hos mine foreldre spiser vi 8-10 ganger i året, inkludert jul, påske, bursdager og noen «vanlige» søndagsmiddager. 

Svigerfar kan ikke lage middag, og bor ikke slik at det er aktuelt å ta barna med dit på besøk, så der spiser vi aldri. 

Anonymkode: a881e...6cb

Skrevet

1 gang i uka ca. 

Anonymkode: 23b16...ad1

Skrevet

4, kanskje 5 ganger. Vi bør så tett at vi ikke går ofte på besøk. Gjør mye annet samen.

Anonymkode: e91cb...7c9

Skrevet

Mine foreldre bor laaaangt unna. Så dem besøker vi kun i sommerferien. Men da spiser vi jo gjerne sammen med dem hver dag i et par uker.

Svigers bor 10 min unna. Vi blir invitert ca 4-5 ganger i året. De spiser her 2-3 ganger i året. Men vi møtes også uten å spise middag sammen.

Anonymkode: 4f080...1f9

Skrevet

Vi spiser kun hos mine foreldre, aldri hos  svigers. De har ikke plass der hvor de bor nå (midlertidig leilighet mens de venter på å kjøpe noe nytt). Så nå spiser vi kun hos oss, men det er kanskje gjennomsnittlig 1 gang i mnd. Jeg lager maten uansett om vi er hos dem eller oss fordi mamma kan ikke lage mat. 

Anonymkode: 76912...581

Skrevet

foreldrene ca 2-10 ganger i mnd veldig opp og ned. har ikke kontakt med eksen familie,uten om han og broren

Anonymkode: f8198...f3b

Skrevet

Min mor, min far og min svigermor feirer 3 hver jul hos oss. Så ca en uke 3 hvert år spiser de hos oss. De kommer også en dag eller to i tillegg gjennom året. Vi spiser ca en middag hos hver av de i året, bortsett fra svigermor, der er det 5 år siden vi var. Hun er ikke glad  besøk og liker ikke å lage mat

Anonymkode: 7a87b...466

Skrevet

Hver søndag hos mine foreldre. Hos svigermor kanskje hver fjortende dag.

Anonymkode: 6c0e4...9cf

Skrevet

Svigers bor langt unna, så dem spiser vi middag hos 3 ganger i året, men da alt fra 2 dager til 1 uke i strekk.

Mine foreldre er ikke veldig flink å invitere, men vi spiser der annenhver julaften, og kanskje 4-5 ganger i året utenom jul.
Hender jeg spør mamma om ungene kan spise der hvis både jeg og mannen jobber sent, og innimellom inviterer hun bare ungene.

Anonymkode: 1fad5...438

Skrevet

Aldri. Svigerforeldrene mine er døde. Foreldrene mine er svært gamle og ute av stand til å lage mat. 

Anonymkode: bcc53...e15

Skrevet

Julaften 

Anonymkode: 50ee8...54b

Skrevet

Ytterst sjeldent hos svigers. De bor rett borti veien, men de er ikke mine foreldre eller familie. Jeg valgte en mann ikke hans familie som desverre mange tror.

mine spiser jeg hos litt oftere, men ikke veldig ofte det heller. Er litt sær, men syntes liksom min lille familie er nok familie igrunn.

Skrevet

Hos foreldrene mine, hver søndag.

Svigers, 3-4 ganger i året.

Skrevet

Kanskje en gang i mnd... vi har fulle ettermiddager med aktiviteter og helger også. Vi bor 5 min fra hverandre, så burde sikkert vært oftere, men er ikke sjans

Anonymkode: 4590a...f36

Skrevet

I snitt to ganger i uka. Bor nærme alle besteforeldre. 

Anonymkode: e15d4...dff

Skrevet

Vi spiser hos mine foreldre 1-2 ganger i uken, men aldri hos svigers. De er dog hos oss to helger i året og spiser her da. 

Skrevet

Jeg er 100 % alenemor med en svært krevende jobb, og mine foreldre ønsker å hjelpe meg i hverdagen så mye de kan. De henter min datter på skolen 2 dager i uken og da lager de middag sammen med min datter til jeg kommer fra jobb ved seks tiden. De lager også middag til oss enten lørdagen eller søndagen.

Anonymkode: 77390...235

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...