Gå til innhold

Hva skal dere i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det fløtegratinertepoteter, svinefilet og salat + peppersaus og TV. Har cider og øl i kjøleskapet. Eneste jeg savner er en mann å kose meg med. 😔

Anonymkode: 57471...01d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mangler også en mann...

Eneste jeg ønsket å spise i dag var filet av storfe eller lam og ovnsbakte grønnsaker og rødvinssaus. Sliter med matlysten pga. sykdom. Greide å kare meg ut på butikken... tre kilometer å gå hver ve... kom hjem igjen med truseinnlegg, div. grønne ingredienser til salat og en potetgullpose. På butikken husket jeg ikke hva jeg egentlig skulle kjøpe.

Såh... må ta et dypdykk i fryseren. Ser ut til at det blir salat med noe fisk til, men har virkelig ikke lyst på fisk i dag. Sukk! ;)

Men, men, har jo mat, så er ikke synd på meg. Skal strikke litt etterpå og muligens skru sammen en ikea-kommode hvis energien og lyste kommer til det siste...

Ha en god kveld videre :)

Anonymkode: ff614...637

Skrevet

vi har feiret 5 årsdagen med gutten idag ( lørdag ) idag er det familieselskap

Anonymkode: f42b5...6a0

Skrevet

Vi skal til min mor på middag.

Anonymkode: 95d6c...b96

Skrevet

Sitte på biblioteket og øve til eksamen fra 12-17. Har eksamen onsdag. Mann og datter skal på skogstur i sola. Deretter skal vi spise middag hos svigermor og kl 20 skal jeg snakke med coachen min. Alt i alt en fin dag 😊

Anonymkode: 57bee...446

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...