Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Her blir det fløtegratinertepoteter, svinefilet og salat + peppersaus og TV. Har cider og øl i kjøleskapet. Eneste jeg savner er en mann å kose meg med. 😔 Anonymkode: 57471...01d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Jeg mangler også en mann... Eneste jeg ønsket å spise i dag var filet av storfe eller lam og ovnsbakte grønnsaker og rødvinssaus. Sliter med matlysten pga. sykdom. Greide å kare meg ut på butikken... tre kilometer å gå hver ve... kom hjem igjen med truseinnlegg, div. grønne ingredienser til salat og en potetgullpose. På butikken husket jeg ikke hva jeg egentlig skulle kjøpe. Såh... må ta et dypdykk i fryseren. Ser ut til at det blir salat med noe fisk til, men har virkelig ikke lyst på fisk i dag. Sukk! Men, men, har jo mat, så er ikke synd på meg. Skal strikke litt etterpå og muligens skru sammen en ikea-kommode hvis energien og lyste kommer til det siste... Ha en god kveld videre Anonymkode: ff614...637
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 vi har feiret 5 årsdagen med gutten idag ( lørdag ) idag er det familieselskap Anonymkode: f42b5...6a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Vi skal til min mor på middag. Anonymkode: 95d6c...b96
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 Sitte på biblioteket og øve til eksamen fra 12-17. Har eksamen onsdag. Mann og datter skal på skogstur i sola. Deretter skal vi spise middag hos svigermor og kl 20 skal jeg snakke med coachen min. Alt i alt en fin dag 😊 Anonymkode: 57bee...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå