Gå til innhold

Bildeshow til morsdagen.. hvilke bilder ville...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....dere ha valgt?

Jeg spør fordi jeg har innmari lyst til å lage en sånn slideshow, med effekter og sang til..til moren vår.. men det falt meg fort inn i går at jeg i grunn ikke har så mye bilder av oss barna sammen med moren vår, av den grunnen at hun aldri vil bli tatt bilde av. mye bilder av oss i forskjellige settinger... og noen få av moren vår, men er mest av oss barna.

men hva ville dere ha puttet inn? er det innafor at ho får bilder av oss barna fra oppover åra... eller blir det litt feil? er det heller passende at det skulle vært bilder av henne sammen med oss? 

Anonymkode: 65120...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

....dere ha valgt?

Jeg spør fordi jeg har innmari lyst til å lage en sånn slideshow, med effekter og sang til..til moren vår.. men det falt meg fort inn i går at jeg i grunn ikke har så mye bilder av oss barna sammen med moren vår, av den grunnen at hun aldri vil bli tatt bilde av. mye bilder av oss i forskjellige settinger... og noen få av moren vår, men er mest av oss barna.

men hva ville dere ha puttet inn? er det innafor at ho får bilder av oss barna fra oppover åra... eller blir det litt feil? er det heller passende at det skulle vært bilder av henne sammen med oss? 

Anonymkode: 65120...60b

Jøss. Fyller hun 60 år på morsdagen?

Hvis ikke, så er dette way over the top, uansett hvilke bilder du viser.

Anonymkode: 1eacf...692

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...