Gå til innhold

Er så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag i det siste har jeg hatt feber. HVER dag! Jeg våkner helt fin hver morgen, men utover dagen får jeg feber. Alt fra 37,8-39,4 (normaltemperaturen er 35,8). Og så har jeg kveld hvor jeg plutselig får vondt i halsen, plutselig febersmerter, plutselig kaster jeg opp. Har holdt på sånn siden romjulen og er dritt lei! Eter jo mer i Ibux enn mat snart.

Det verste er at jeg våkner frisk som en fisk (bare veldig trøtt) hver dag, så jegerprøven jeg er bra igjen hver dag. 

Fler som hangler lenge og er lei?

Anonymkode: 236f4...3b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært hos legen? Feber over så lang tid er ugreit og bør sjekkes.

Anonymkode: 77e48...a2d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har du vært hos legen? Feber over så lang tid er ugreit og bør sjekkes.

Anonymkode: 77e48...a2d

Nei. Har ikke sett noen grunn til det. Jeg skal til legen neste uke, men ikke pga dette da. Jeg er jo feberfri hver morgen, men en eller annen gang i løpet av dagen kjenner jeg at det begynner å koke i hodet og så har jeg feber. Kjenner det er på vei nå feks. Men frem til nå har jeg vært i tipp topp form i hele dag, gått lang skitur med barna og vasket huset feks. Satt meg ned for ca 45 min siden og nå sniker hodepinen og hjernekokingen seg på. Kanskje hint om at jeg ikke tåler å sette meg ned😂

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Har ikke sett noen grunn til det. Jeg skal til legen neste uke, men ikke pga dette da. Jeg er jo feberfri hver morgen, men en eller annen gang i løpet av dagen kjenner jeg at det begynner å koke i hodet og så har jeg feber. Kjenner det er på vei nå feks. Men frem til nå har jeg vært i tipp topp form i hele dag, gått lang skitur med barna og vasket huset feks. Satt meg ned for ca 45 min siden og nå sniker hodepinen og hjernekokingen seg på. Kanskje hint om at jeg ikke tåler å sette meg ned😂

Du har hatt feber hver dag siden romjula og har ikke sett noen grunn til å gå til legen?!

Anonymkode: 57a19...195

Skrevet

Feber som kommer og går, uten tegn til infeksjon.... er et tegn på at det er noe annet galt, ja... 

Skrevet

Dette må du ta opp med legen til uken! Som andre sier, det kan være tegn på mer alvorlige ting.

Anonymkode: ed0c2...768

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men feberen har ikke vært konstant, så derfor tenker jeg ikke at det er alvorlig

Jeg ville tenkt omvendt, siden feberen ikke har vært konstant er det ikke tegn på en uskyldig infeksjon så kanskje det er noe annet (alvorlig) galt.

Anonymkode: f91d9...1b7

Skrevet

Hi

Her kan vi sende meld til legekontoret og spørre om hva som helst. De svarer i løpet av noen timer. Da kan jo de svare deg om du må ha hastetime eller vente til neste uke. 

Send meld / ring og hør. 😊Bedre en gang for mye enn for lite.

Anonymkode: c1945...5c5

Skrevet

Ikkje for å skremme deg men på dattera mi så viste feberen seg å være tegn på leikemi.

Feber som kom og gikk over ein mnd tid.

Anonymkode: 7e2dc...137

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikkje for å skremme deg men på dattera mi så viste feberen seg å være tegn på leikemi.

Feber som kom og gikk over ein mnd tid.

Anonymkode: 7e2dc...137

Jeg blir ikke skremt. Jeg er helt frisk nå og skal slenge sammen noen boller før vi skal ut og ake og stå på ski. Jeg får ikke dårlig allmenntilstand av feberen heller. Og egentlig ikke om jeg kaster opp eller har feber smerter eller vondt i halsen heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...