Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Men hvorfor går ikke Marit Bjørgen skiskyting? Anonymkode: 36a5c...e43
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor går ikke Marit Bjørgen skiskyting? Anonymkode: 36a5c...e43 Fordi det ikke er idretten hennes? Man er ikke automatisk god i å skyte gevær selv om man kan gå på ski. Og vanlig langrennsutøvere er bedre på ski enn skiskytterne. De må trene på to ting. Anonymkode: 22ea1...d74
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Har du prøvd å tenke litt igjen nå? Sånn helt på egenhånd? Anonymkode: 41453...c8e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi det ikke er idretten hennes? Man er ikke automatisk god i å skyte gevær selv om man kan gå på ski. Og vanlig langrennsutøvere er bedre på ski enn skiskytterne. De må trene på to ting. Anonymkode: 22ea1...d74 Ja. Kanskje det. Syns bare at det er rart. Anonymkode: 36a5c...e43
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 Mulig det er fordi hun ikke skyter???? Anonymkode: d65a3...5ec
*Miss Marple* Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 Sikkert av samme grunn som hun ikke renner alpint eller går på skøyer. Eller svømmer for den del. Hvorfor synes du det er så rart?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #7 Skrevet 10. februar 2018 17 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Sikkert av samme grunn som hun ikke renner alpint eller går på skøyer. Eller svømmer for den del. Hvorfor synes du det er så rart? Det er ikke rart. Det er naturlig 😂 Anonymkode: 36a5c...e43
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #8 Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke rart. Det er naturlig 😂 Anonymkode: 36a5c...e43 Det er naturlig at hun ikke står alpint, men rart at hun ikke skyter??? Pass på så hjernecella ikke blir overarbeidet nå da. Anonymkode: d65a3...5ec
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #9 Skrevet 10. februar 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Kanskje det. Syns bare at det er rart. Anonymkode: 36a5c...e43 Hæ?? Rart at hun ikke konkurrerer i en idrett hun ikke driver med?? Anonymkode: 22ea1...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå