Gå til innhold

Hva skal du gi din mor i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig litt sur på min mor, men hun får vel få en liten ting likevel. Hva gir du? 

Anonymkode: 7d778...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. 

Sender en SMS.

Etter at jeg fikk barn selv så gis ikke far/morsdagsgaver til mine foreldre her i gården.

Skrevet

Hun får en engel

Anonymkode: 77ae3...71f

Skrevet

Et pent sett med såpedispenser og tannbørsteholder. I tillegg inviterer vi henne på middag og fastlavnsboller  

Hun er verdens beste og fortjener alt godt. 

Anonymkode: 8e334...c5e

Skrevet

Middag i dag og en hilsen i morgen. Klarer seg det!

Anonymkode: 46226...179

Skrevet

Ullstillongs som hun trenger og blomster.

Anonymkode: 66230...918

Skrevet

Heimdal sjokolade 

Anonymkode: c0016...e97

Skrevet

Blomster på graven. 

Anonymkode: e3f69...928

Skrevet

Blomster i vase, alkoholfri cider og duftlys. Bestilt på nett og levert på døren. Takk og lov for at det er mulig. Vi bor i hver vår landsdel. 

Anonymkode: 51aba...8f8

Skrevet

200,- til leger uten grenser. Så er hun med på å redde en annen mor. Og jeg vet at hun vil like gaven.

Anonymkode: f844f...6e8

Skrevet

Ingenting. Mulig jeg sender en hilsen. Morsdag, farsdag og valentinsdag er først og fremst butikkenes dag. 

Anonymkode: 1ca66...4de

Skrevet

Jeg skulle så gjerne gitt henne en klem. Vi bor i hver vår landsdel, og hun har langt fremskreden demens💔 Jeg baker en kake til svigermor. Viktig å sette pris på dem mens vi har dem❤️

Anonymkode: 2fb46...f79

Skrevet

Vi er invitert på middag til mine foreldre imorgen sammen med mine søsken m/ektefelle barn. Vi søsken har gått sammen om å kjøpe blomster, en bok hun ønsker seg, god te, konfekt og ansiktskrem. Også tar vi med fastelavensboller :)

Skrevet

En klem, en hilsen og en tegning😂 har gitt tegning i alle år fra jeg var liten, så det er blitt en interngreie

Anonymkode: 3c794...2a3

Skrevet

Blomster + sjokolade + lager kake til henne 

Anonymkode: fed86...5df

Skrevet

Blomster, pluss at mamma og pappa kommer på ribbemiddag og fastelavens boller. Får holde det😊

Anonymkode: 89187...4d7

Skrevet

Ingenting annet enn "gratulerer med morsdagen". Pleier ikke å gjøre noe ut av den dagen.

Anonymkode: ad846...354

Skrevet

Blomster, middag og fastelavnsboller 😊

Skrevet

Har, som jeg pleier, bestilt blomster. Ankommer med bud i løpet av ettermiddagen :)

Skrevet

Skulle gjerne gitt klem, blomst og middag jeg, men hun bor 2 timer unna og med termin om 2 1/2 uke får hun et koselig bilde og hilsen på messenger :)

Skrevet

Hun får varme tanker ❤️ Noe annet er vanskelig siden hun er død 

Anonymkode: c8065...d4e

Skrevet

Ingenting. Hun burde aldri hatt barn, det er et under at jeg stort sett har klart meg, og jeg har ikke hatt kontakt med henne på 10 år.

Anonymkode: 98b29...7b3

Skrevet

Ingenting. Vi har ikke hatt kontakt på over 12 år. Hun burde nok aldri hatt barn.

Anonymkode: 8bec5...4e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...