Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Jeg har akkurat født for en uke siden, og planlegger at bf skal få møte barnet sitt, han vil virkelig møte barnet, jeg ville ikke ha han på sykehuset pga følte det ble for mye og med om at vi ikke har hatt noe særlig kontakt gjennom svangerskapet er det på slutten han først bestemte seg for å ta del av barnets liv, han ville ikke jeg skulle beholde barnet pga hans religion og det at vi ikke var gift osv. Nå tenker jeg møte han på kafe, tør ikke å la han besøke meg og samtidig har jeg fått rare tanker de siste dagene, tenk om han vil skade barnet osv? Ta barnet fra meg osv. Føler meg paranoid, tenker dere jeg reagerer litt unormalt her? Gruer meg veldig til å møte han men han må få treffe sitt barn... Anonymkode: 477fc...ff5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Spørs hva bakgrunnen er for at du er nervøs. Har han kommet ned trusler og annet? Hva mener familien hans? Anonymkode: 08f3f...8d6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Spørs hva bakgrunnen er for at du er nervøs. Har han kommet ned trusler og annet? Hva mener familien hans? Anonymkode: 08f3f...8d6 Han prøvde å presse meg til å ta abort. I hans familie som ikke bor i Norge er det fy å få barn utenfor ekteskap sa han. Anonymkode: 477fc...ff5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Kan du ikke ha noen hjemme hos deg når han kommer for å se barnet? Det høres ut som løvemamma/morsinstinkt spiller deg et lite puss.. men om du har noen hos deg vil du kanskje bli roligere. Du kan jo også fortelle han at du er litt nervøs? Anonymkode: 859bd...b22
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke ha noen hjemme hos deg når han kommer for å se barnet? Det høres ut som løvemamma/morsinstinkt spiller deg et lite puss.. men om du har noen hos deg vil du kanskje bli roligere. Du kan jo også fortelle han at du er litt nervøs? Anonymkode: 859bd...b22 Har flyttet og vil ikke han skal vite hvor jeg bor 😕😕😕 Anonymkode: 477fc...ff5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han prøvde å presse meg til å ta abort. I hans familie som ikke bor i Norge er det fy å få barn utenfor ekteskap sa han. Anonymkode: 477fc...ff5 Ikke møt han alene. Ta en venninne eller slektning med deg. Anonymkode: cfa72...c10
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #7 Skrevet 10. februar 2018 Hva med å møte ham på helsestasjonen? Her er det iallefall i sittegruppe og lekeområde der. Det må jo være en veldig trygg plass og ta med en venninne i tillegg. Da kan han være med å veie barnet også 😊 Anonymkode: ad83e...602
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #8 Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med å møte ham på helsestasjonen? Her er det iallefall i sittegruppe og lekeområde der. Det må jo være en veldig trygg plass og ta med en venninne i tillegg. Da kan han være med å veie barnet også 😊 Anonymkode: ad83e...602 Dette var et godt tips 🙌🏻👍 Anonymkode: eab03...e4a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #9 Skrevet 10. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har flyttet og vil ikke han skal vite hvor jeg bor 😕😕😕 Anonymkode: 477fc...ff5 Blir helt feil at alle samvær skal være andre steder. Samvær bør være der barnet føler seg trygg å det er hjemme. Anonymkode: 84351...bc3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #10 Skrevet 10. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir helt feil at alle samvær skal være andre steder. Samvær bør være der barnet føler seg trygg å det er hjemme. Anonymkode: 84351...bc3 Vel, her er det snakk om at far skal få møte sitt nyfødte barn. Tror ikke barnet føler seg utrygg av å møtes andre steder enn hjemme 😉 Anonymkode: c9fea...810
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #11 Skrevet 10. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vel, her er det snakk om at far skal få møte sitt nyfødte barn. Tror ikke barnet føler seg utrygg av å møtes andre steder enn hjemme 😉 Anonymkode: c9fea...810 Mente jo i fremtiden!! Hi vil jo ikke at han skal vite hvor de bor. Anonymkode: 84351...bc3
Superdolly Skrevet 10. februar 2018 #12 Skrevet 10. februar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mente jo i fremtiden!! Hi vil jo ikke at han skal vite hvor de bor. Anonymkode: 84351...bc3 Hi har hatt en tråd om dette før, og hun har nok sine grunner til at han ikke skal få vite den nye adressen hennes. Sånn bortsett fra det, så kan det jo hende at akkurat det endrer seg. Hvis f.eks. denne faren bestemmer seg for å oppføre seg som folk og ikke en truende tulling, kanskje.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #13 Skrevet 10. februar 2018 Skjønner meg søren ikke på mennesker som velger å få barn med slike folk! Flyttet og vi ikke la bf vite hvor dere bor. Snakk om å ha ødelagt barnet ditt allerede! Hva er du redd for? At faren er en gal muslim som skal kidnappe barnet å ta det med til sitt hjemland? Eller som du skriver skade barnet. Da får du for søren meg ikke barn med en slik til å begynne med. men skriver likevel under på den ideen med helsestasjon 👍🏼 Anonymkode: 6e2f2...73f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #14 Skrevet 11. februar 2018 På 10.2.2018 den 14.16, Anonym bruker skrev: Skjønner meg søren ikke på mennesker som velger å få barn med slike folk! Flyttet og vi ikke la bf vite hvor dere bor. Snakk om å ha ødelagt barnet ditt allerede! Hva er du redd for? At faren er en gal muslim som skal kidnappe barnet å ta det med til sitt hjemland? Eller som du skriver skade barnet. Da får du for søren meg ikke barn med en slik til å begynne med. men skriver likevel under på den ideen med helsestasjon 👍🏼 Anonymkode: 6e2f2...73f Neida du trenger ikke å skjønne noe 😂 det tror jeg nok du ikke vil uansett!!! Ja jeg foreslo å møtes på kontroll på stkehuset og det ville han, men han møtte ikke opp pga stress/ angst. Anonymkode: 477fc...ff5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #15 Skrevet 11. februar 2018 Du får søke veiledning på familievernkontoret. Ditt hjem er også barnets hjem og barnets adresse. Med mindre du er innvilget hemmelig adresse kan du ikke skjule for far hvor barnet bor. Anonymkode: fac29...a57
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #16 Skrevet 11. februar 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får søke veiledning på familievernkontoret. Ditt hjem er også barnets hjem og barnets adresse. Med mindre du er innvilget hemmelig adresse kan du ikke skjule for far hvor barnet bor. Anonymkode: fac29...a57 Tenker da ikke unngå å fortelle han hvor jeg bor men de første gangene vi møtes vil jeg se hvordan han faktisk er... Anonymkode: 477fc...ff5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #17 Skrevet 11. februar 2018 Eller dere kan møtes på en kafe' dersom far synes det er ubehagelig å være på helsestasjonen (av en eller annen grunn). Så allierer du deg med en venninne som kan være på den samme kafeen, men ikke sitte sammen med deg/dere, slik at bf ikke vet at dere er sammen, eller at dere kjenner hverandre. Anonymkode: b5b93...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå