Gå til innhold

På hva faen! Reklame midt i langrennet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møkkasending. Alt av sport  bør gå på NRK. DETTE blir jo ikke holdbart i det hele tatt. 

Anonymkode: 9cb0f...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God butikk for tv-kanalen da, den reklametiden der er ikke billig....

Folk er jo ikke villig til å betale TV-lisens, flere og flere plomberer TV og nekter betale, så da blir det kleinere og kleinere utvalg på NRK, dobbeltmoralske som folk er ser de gjerne på NRK-appen og hører på NRK-radio, men betale for det skal de ikke.

Anonymkode: b2061...deb

Skrevet

Det var jo ikke som det var på TV2 for noen år siden, der reklamen tok hele skjermen.

Discovery bruker i hvertfall delt skjerm så vi fikk se passeringen. De få reklamefilmene var ikke store greiene.

Anonymkode: c0a7e...aed

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var jo ikke som det var på TV2 for noen år siden, der reklamen tok hele skjermen.

Discovery bruker i hvertfall delt skjerm så vi fikk se passeringen. De få reklamefilmene var ikke store greiene.

Anonymkode: c0a7e...aed

Forbanna møkkasending. Men jeg har liste. Alle annonsører med reklame midt i sendinga havner på boikott-lista.

Og jeg betaler gladelig lisens.

Skrevet

Dette er jo helt tragisk! OL blir en parodi. 

Skrevet

Dette er en av grunnene til at jeg betaler lisens med glede! MYE som skjer i langrenn ila 2min.

Skrevet

Skal høre på radiosendingene på NRK jeg 

Anonymkode: a0abf...595

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

God butikk for tv-kanalen da, den reklametiden der er ikke billig....

Folk er jo ikke villig til å betale TV-lisens, flere og flere plomberer TV og nekter betale, så da blir det kleinere og kleinere utvalg på NRK, dobbeltmoralske som folk er ser de gjerne på NRK-appen og hører på NRK-radio, men betale for det skal de ikke.

Anonymkode: b2061...deb

DETTE! Tipper det er mange av de som ikke vil betale lisens og «aaaaaasldri» ser på NRK er like irriterte nå. 

Anonymkode: 6008f...dc3

Skrevet

Reklamen takler jeg greit, verre med den mildt sagt enerverende helikopter-duren😱😱😱

Anonymkode: 6c35d...698

Skrevet

ser kun hockeyen,men ja mye reklame ja 

Skrevet

Irriterer meg også over den live-tekstinga med så mange skrivefeil.

Anonymkode: 5ff57...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...