Gå til innhold

Dere med konfirmant GUTT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere dress? 

Å da tenker jeg dress til maks 5000kr 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde i fjor og kjøpte på Wagner.

De hadde 30% om du kjøpte hele habitten der så vi betalte vel ca 3.000 for dress, skjorte og slips. Var et eget konfirmasjonstilbud, mener det var i mars/april. Tror de har det tilbudet hvert år, for en venninne som har en sønn som er et år eldre benyttet seg av samme tilbudet året før oss. 30% er jo ganske mye, og de har fine dresser der.

Anonymkode: 14376...593

Skrevet

Men ser her på nettet nå, er det blitt litt ut med vest inni dressen? Var så mange lekre dresser uten vest🤔

Skrevet

Hadde som sagt konfirmant i fjor og så vidt jeg kan huske var det ingen som hadde vest. Men da jeg var i konfirmasjon til nevøen min året før det var det et par stykker som hadde vest.

Det er veldig stilig med vest synes jeg, men min sønn som ble konfirmert i fjor var det helt uaktuelt for å ha vest. Det er jo tenåringen selv som må få bestemme hva slags dress han vil ha.

Min ville ha en helt enkel svart dress, slim fit, og med en litt kulere skjorte og slips. Nå i ettertid har han kjøpt flere kule slips så når han har brukt dress er han veldig ungdommelig og kul selv om dressen er veldig enkel i seg selv. Han var veldig bestemt selv på hva han ville ha.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde som sagt konfirmant i fjor og så vidt jeg kan huske var det ingen som hadde vest. Men da jeg var i konfirmasjon til nevøen min året før det var det et par stykker som hadde vest.

Det er veldig stilig med vest synes jeg, men min sønn som ble konfirmert i fjor var det helt uaktuelt for å ha vest. Det er jo tenåringen selv som må få bestemme hva slags dress han vil ha.

Min ville ha en helt enkel svart dress, slim fit, og med en litt kulere skjorte og slips. Nå i ettertid har han kjøpt flere kule slips så når han har brukt dress er han veldig ungdommelig og kul selv om dressen er veldig enkel i seg selv. Han var veldig bestemt selv på hva han ville ha.

Her vil gutten ha blå dress, den andre dressen han har er det vest på så tror han vil ha det på denne også, men kanskje ikke. Får dobbelt sjekke 😊 

Men greit å vite at det er mange som ikke bruker vest også, så takk😊

Skrevet

kjøpte på tilbud her om dagen på gant, kostet egentlig 16000, fikk den for 5500, kjempe fin

Anonymkode: 2e98a...dbc

Skrevet

Vi kjøpte dress, skjorte og slips på VOLT. Betalte 3000.

Skrevet

Dressmann 

Anonymkode: 8f683...183

Skrevet

Vi fant dress på capone før 8000kr nå 2300kr🤭 

hi

Anonymkode: 3abeb...cdb

Skrevet

WAGNER til alle tre :)

Anonymkode: a2e27...37b

Skrevet

Vi kjøpte dress på Bertoni. Slips og belte og skjorte på samme plass. Dressen kostet 5800. Det andre ca 3000.

Anonymkode: e796f...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...