Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Har morsmelk virkning på lyebetennelse hos oss voksne også? Keg sluttet å amme for 1 år siden, men er nå gravid i uke 30 og har jo fått råmelk. Kan denne brukes? Helt desperat, da jeg er hoven, klør, svir og får kun beskjed om å dryppe saltvann av legen. Anonymkode: b4343...4d7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Du kan jo prøve Anonymkode: 941e3...54d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Morsmelk kan vel bare brukes til å skylle øyet til baby når det samler seg litt puss der pga litt tette tårekanaler o.l., at det kurerer øyebetennelse er vel en myte? Jeg prøvde å ta morsmelk i øyet da jeg ammet og det svir litt, du ser tåkete og er ganske ekkelt, så jeg ville heller skylt øyet med saltvann. Anonymkode: a8b38...10b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Her ser du: Om barnet har puss i øyet skyldes det som regel tette tårekanaler og da er morsmelk fint å dryppe øyet med fordi den har mange gode egenskaper. Men blir øyet rødt og viser tegn på innfeksjon må du kontakte lege, da holder det ikke med morsmelk. https://ammehjelpen.no/artikkel/202/Morsmelk-som-oyedraper Anonymkode: a8b38...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå