Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Hei.Jeg har skillte foreldre. Bor 80% hos pappa. Jeg elsker å være hos pappa. Han er skjempe snill, men når han blir sur er han verdens slemeste. Han begynner å skrike oppi øret mitt. Før begynnte jeg og grine, men nå er jeg vant til det. Han blir bare plutselig sur. Han kan bli sur hvis jeg bare glemmer å tørke av bordet eller griser litt og det faller på bakken. Pleier å tørke det opp så ingen skade skjedd. Når han blir sur sier han at jeg kan dra til mamma, og jeg hater å være hos mamma. Ikke at hun er slem , men er ingentin å gjøre der. Hva skal jeg gjøre ? Er lei av at han skal bli sur for hver eneste ting. Når jeg spør om penger og bli han sur, HAR støvsuget opp til flere ganger i uken og får ikke en dritt tilbake. Alle på skolen kan gå på butikke og kjøpe npe godt , mens jeg må gå rettt hjem for jeg har aldri penger eller så kan pappa bli sur hvis jeg ikke kommer hjem til rett tid .Alt må gjøres på hans måte ellers blir det et rent helvete. Takk på forhånd. Anonymkode: c123c...b29
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Kan du fortelle han at du blir redd når han blir sint? At du synes det er vanskelig? Hvor gammel er du? Kanskje kan du snakke med helsesøster på skolen og så kan hun hjelpende videre? Anonymkode: 89679...c15
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Syns du skal kalle dine foreldre inn til et møte. Og ta dem for deg, en av gangen. Si til far at roping og kjefting faktisk ikke er greit, og at det ikke er noe ok å oppleve at han setter så lite pris på deg. Og si til mamma at du gjerne skulle ha vært mer hos henne om det ikkd var for at du kjeder vettet av deg der. Om dere kan finne på noen ting å gjøre sammen, for eksempel? Dine foreldre er jo sannsynligvis begge opptatt av at du skal trives? Anonymkode: b85d3...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå