Gå til innhold

Hva kan jeg forvente av Pergo??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd over ett halvt år på nr 3 nå. Jeg er 37 år.

Jeg har el (tror jeg hvertfall, skal sjekke med blodprøver nå) , men gyn mente kanskje el trengte en boost

og skrev ut pergo til meg (klomyfen). Hva kan jeg forvente? Ble dere fort gravide da dere startet med det,

selvom dere hadde el fra før?

Anonymkode: 3578c...c36

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har prøvd over ett halvt år på nr 3 nå. Jeg er 37 år.

Jeg har el (tror jeg hvertfall, skal sjekke med blodprøver nå) , men gyn mente kanskje el trengte en boost

og skrev ut pergo til meg (klomyfen). Hva kan jeg forvente? Ble dere fort gravide da dere startet med det,

selvom dere hadde el fra før?

Anonymkode: 3578c...c36

Du virker så desperat 🙈 du stresser sånn. For ned så ordner det seg.

Anonymkode: e12ac...d79

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du virker så desperat 🙈 du stresser sånn. For ned så ordner det seg.

Anonymkode: e12ac...d79

*ro

Anonymkode: e12ac...d79

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

*ro

Anonymkode: e12ac...d79

Eh... var vel ikke akkurat dette jeg spurte om ! herregud....

Anonymkode: 3578c...c36

Skrevet

Jeg fikk vondt i magen ved el, og en ma i tredje runde. Tre runder til uten resultat. 

Anonymkode: a58fe...26f

Skrevet
5 minutter siden, LillePunk skrev:

Ble gravid på andre runde :) 

Så bra 💗 og da hadde dere prøvd en stund?

 

Hi

Anonymkode: 3578c...c36

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk vondt i magen ved el, og en ma i tredje runde. Tre runder til uten resultat. 

Anonymkode: a58fe...26f

Så trist da 💗 håper d lykkes for deg snart.

Anonymkode: 3578c...c36

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så trist da 💗 håper d lykkes for deg snart.

Anonymkode: 3578c...c36

Ble gravid på noen andre hormoner tilslutt 😊 har en toåring nå ❤️

Anonymkode: a58fe...26f

Skrevet

Gravid på runde nr 2 med pergotime. Første gangen var det enkel dose og ingen el. 2 gang skulle jeg ta dobbelt og da ble jeg gravid. Endte opp med en nydelig baby :)

Anonymkode: ab79e...56e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gravid på runde nr 2 med pergotime. Første gangen var det enkel dose og ingen el. 2 gang skulle jeg ta dobbelt og da ble jeg gravid. Endte opp med en nydelig baby :)

Anonymkode: ab79e...56e

Åh så godt m sånne solskinnshistorier 💗 man blir jo så skuffa hver gang tr kommer...så håper d vil klaffe for oss også på pergo 🤗

 

Hi

Anonymkode: 3578c...c36

Skrevet
På 9.2.2018 den 18.28, Anonym bruker skrev:

Så bra 💗 og da hadde dere prøvd en stund?

 

Hi

Anonymkode: 3578c...c36

Hadde prøvd i ett år. ☺️

Skrevet

Ble gravid på første runde med enkel pergokur:) 

Anonymkode: 02beb...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...