Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Vi har prøvd over ett halvt år på nr 3 nå. Jeg er 37 år. Jeg har el (tror jeg hvertfall, skal sjekke med blodprøver nå) , men gyn mente kanskje el trengte en boost og skrev ut pergo til meg (klomyfen). Hva kan jeg forvente? Ble dere fort gravide da dere startet med det, selvom dere hadde el fra før? Anonymkode: 3578c...c36
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har prøvd over ett halvt år på nr 3 nå. Jeg er 37 år. Jeg har el (tror jeg hvertfall, skal sjekke med blodprøver nå) , men gyn mente kanskje el trengte en boost og skrev ut pergo til meg (klomyfen). Hva kan jeg forvente? Ble dere fort gravide da dere startet med det, selvom dere hadde el fra før? Anonymkode: 3578c...c36 Du virker så desperat 🙈 du stresser sånn. For ned så ordner det seg. Anonymkode: e12ac...d79
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du virker så desperat 🙈 du stresser sånn. For ned så ordner det seg. Anonymkode: e12ac...d79 *ro Anonymkode: e12ac...d79
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: *ro Anonymkode: e12ac...d79 Eh... var vel ikke akkurat dette jeg spurte om ! herregud.... Anonymkode: 3578c...c36
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Jeg fikk vondt i magen ved el, og en ma i tredje runde. Tre runder til uten resultat. Anonymkode: a58fe...26f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 5 minutter siden, LillePunk skrev: Ble gravid på andre runde Så bra 💗 og da hadde dere prøvd en stund? Hi Anonymkode: 3578c...c36
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk vondt i magen ved el, og en ma i tredje runde. Tre runder til uten resultat. Anonymkode: a58fe...26f Så trist da 💗 håper d lykkes for deg snart. Anonymkode: 3578c...c36
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så trist da 💗 håper d lykkes for deg snart. Anonymkode: 3578c...c36 Ble gravid på noen andre hormoner tilslutt 😊 har en toåring nå ❤️ Anonymkode: a58fe...26f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 Gravid på runde nr 2 med pergotime. Første gangen var det enkel dose og ingen el. 2 gang skulle jeg ta dobbelt og da ble jeg gravid. Endte opp med en nydelig baby Anonymkode: ab79e...56e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gravid på runde nr 2 med pergotime. Første gangen var det enkel dose og ingen el. 2 gang skulle jeg ta dobbelt og da ble jeg gravid. Endte opp med en nydelig baby Anonymkode: ab79e...56e Åh så godt m sånne solskinnshistorier 💗 man blir jo så skuffa hver gang tr kommer...så håper d vil klaffe for oss også på pergo 🤗 Hi Anonymkode: 3578c...c36
LillePunk Skrevet 11. februar 2018 #12 Skrevet 11. februar 2018 På 9.2.2018 den 18.28, Anonym bruker skrev: Så bra 💗 og da hadde dere prøvd en stund? Hi Anonymkode: 3578c...c36 Hadde prøvd i ett år. ☺️
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #13 Skrevet 11. februar 2018 Ble gravid på første runde med enkel pergokur Anonymkode: 02beb...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå