Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Er det forsvarlig å brygge øl hjemme når man har småbarn? Samboeren min fikk seg ny hobby, som jeg er i utgangspunktet er veldig skeptisk til, men føler også han fortjener å drive med noe han virkelig liker. Vi er ingen alkiser og det vet alle som kjenner oss. Likevel er jeg veldig skeptisk til hva folk vil tro når de får vite at det brygges øl hjemme i hagen. Vil legge til at min mor var alkoholiker og to av mine stefedre var alkoholikere, hvor en av dem laget sprit hjemme og da var det fylla hver dag for å si det sånn. Jeg er ikke redd for at det skal skje her da som sagt hverken jeg eller min mann er blant dem som drikker ofte. Men tanken på at det brygges og oppbevares store mengder alkohol er litt skummel for meg (muligens pga oppveksten). Vil bare høre med dere hva deres synes? Anonymkode: 6abd5...d7f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 ser ikke problemet.. Anonymkode: 946c2...6e1
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Ser ikke problemet jeg heller Anonymkode: c225b...151
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Uskyldig hobby... Anonymkode: d6abb...343
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 Jeg er vokset opp med at mine foreldre brygget eget øl. Helt problemfritt! De tappet på flaske etter at vi var i seng. Anonymkode: 12c01...0e7
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 Det har nettopp vært en tråd på dette med mange gode svar. Anonymkode: 9abcd...720
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har nettopp vært en tråd på dette med mange gode svar. Anonymkode: 9abcd...720 Har du link til tråden? Finner den ikke. Anonymkode: 6abd5...d7f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 Null problem.. Anonymkode: 8abd8...82a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du link til tråden? Finner den ikke. Anonymkode: 6abd5...d7f http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144341045-sambo-vil-bryge-øl/?tab=comments#comment-148666912 Anonymkode: 9abcd...720
LME1001 Skrevet 9. februar 2018 #12 Skrevet 9. februar 2018 Pappa satte vin da jeg var liten. Mine søsken og jeg måtte tråkke på kirsebærene 😆 Barnearbeid på 90-tallet 😅
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #13 Skrevet 9. februar 2018 Jeg er motstander av alkohol sammen med barn, men dette er helt problemfritt. Anonymkode: b2d18...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå