Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Satt på flyet på vei hjem og en mann følge seg dårlig og det ble spurt etter en lege. De holdt på en stund. Vi er på 1.klasse på et stort fly og de satt på en rad frem men på andre siden av midtgangen. Plutselig løper alle vertene og henter inn mat og glass og vi bråsnur mot Moskva for nødlanding. Hele landingen driver de hjertemassasje. Kapteinen sier til resten av flyet at en er syk og vi må nødlande. Det kommer masSe ruSere inn og etter maSse jobbing så slutter de. Vi var 3 timer på bakken i Moskva med en død mann liggende på gulvet. Kapteinen sa til resten av flyet at den syke med familien hadde forlatt flyet og vi ventet på å av-ise flyet. Men vi satt med mannen på gulvet og ventet på politiet. De kom og tok masse bilder og puttet han i en pose og bærte han ut. Nå er vi i luften på vei hjem mot Oslo. Vi får drikke og «unskydninger». Helt surrealistisk. Merker jeg er på gråten innvendig. Stakkars kona som gikk av flyet med sin døde mann i Moskva. 😢 Anonymkode: f7f68...388
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Så forferdelig😢 Anonymkode: f6cac...607
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Det var helt sikkert en sterk opplevelse. Hadde gått innpå meg også. Men døden er en del av livet. Anonymkode: 5e3f2...63c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Hvor kynisk det enn måtte høres ut så er det faktisk ikke så fryktelig uvanlig. Spesielt på langdistanse. Det er fælt og helt sikkert en vondt opplevelse for dere som kom så tett på. Dette er noe crewet på flyet drilles i og har helt klare rutiner for. Trist at dere ble vitne til det og spesielt trist for familien til avdøde. Anonymkode: bf8dd...d4d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var helt sikkert en sterk opplevelse. Hadde gått innpå meg også. Men døden er en del av livet. Anonymkode: 5e3f2...63c Når noen forteller en slik historie, tror du det hjelper å si det der? Alle vet det jo, men det hjelper så forbanna lite å si sånt. Anonymkode: 65236...847
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 Helt grusomt, og jeg vet hvordan du har det. Jeg er pilot selv, og har måtte nødlande tre ganger pga sykdom ombord. Den ene gangen var det en liten gutt på 7 år, og det var helt forferdelig. Heldigvis overlevde han, men det var nære på. Og relativt surrealistisk å «rydde» luftrommet over Berlin for å komme først ned. Fra 37.000 fot til han fikk hjelp av ambulansepersonell, tok det 18 minutter, og det er kjapt. Så du har min fulle sympati, håper det går bra med deg. Anonymkode: e0da0...b4d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når noen forteller en slik historie, tror du det hjelper å si det der? Alle vet det jo, men det hjelper så forbanna lite å si sånt. Anonymkode: 65236...847 Og tusen takk for DITT bidrag. 😗 Anonymkode: 5e3f2...63c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 Jeg forstår at dette var fælt for deg og et sjokk å oppleve, Hi. Det har jeg empati med. Men om du - eller andre - skulle oppleve noe slikt igjen... Vær så snill å IKKE legge slikt ut på offentlige forum! Tenk før dere gjør noe slikt. For alt du vet kan det være noen som hadde sine kjære i lufta som leste her før de har fått høre fra familien. Ikke utsett andre for det. Og tenk også på hvordan du ville likt om noen la ut på sosiale, offentlige media at en av dine var død før familien var død. Selv om det ikke er navn så har dette med respekt å gjøre. Anonymkode: a18a7...456
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstår at dette var fælt for deg og et sjokk å oppleve, Hi. Det har jeg empati med. Men om du - eller andre - skulle oppleve noe slikt igjen... Vær så snill å IKKE legge slikt ut på offentlige forum! Tenk før dere gjør noe slikt. For alt du vet kan det være noen som hadde sine kjære i lufta som leste her før de har fått høre fra familien. Ikke utsett andre for det. Og tenk også på hvordan du ville likt om noen la ut på sosiale, offentlige media at en av dine var død før familien var død. Selv om det ikke er navn så har dette med respekt å gjøre. Anonymkode: a18a7...456 👍 Anonymkode: 4a58c...1f0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 Takk for svar. Endelig hjemme og føler meg helt tom. Angående at andre kan bli redd. Jo kan kanskje være enig i det men jeg har verken sagt hvor jeg reiser fra eller hvor lang turen har vært. Med tanke på hvor mange som reiser daglig over hele verden så er det lite sannsynlig at noen trenger å bli redd. Nå tror jeg også at nærmeste familie ble kontaktet av kona da hun var mye på Tlf mens vi ventet på politiet skulle hente avdøde. Uansett, ekstremt trist for de etterlatte og en ufattelig tragedie. Dette kommer jeg til å bære med meg lenge. HI Anonymkode: f7f68...388
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #12 Skrevet 9. februar 2018 Uff. En kvinne fikk hjertestans og døde på butikken jeg jobbet på for noen år siden. Hun hadde med seg to små barn når det skjedde. Følelsene bar jeg med meg lenge. Det kan være lurt med en debriefing etter en sånn opplevelse. Å få snakke ut om tanker og følelser. Anonymkode: 6275e...d10
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #13 Skrevet 9. februar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstår at dette var fælt for deg og et sjokk å oppleve, Hi. Det har jeg empati med. Men om du - eller andre - skulle oppleve noe slikt igjen... Vær så snill å IKKE legge slikt ut på offentlige forum! Tenk før dere gjør noe slikt. For alt du vet kan det være noen som hadde sine kjære i lufta som leste her før de har fått høre fra familien. Ikke utsett andre for det. Og tenk også på hvordan du ville likt om noen la ut på sosiale, offentlige media at en av dine var død før familien var død. Selv om det ikke er navn så har dette med respekt å gjøre. Anonymkode: a18a7...456 Helt enig. Noen kan kjenne igjen historien og det er ikke hyggelig for pårørende. Du beskriver ganske mye i detalj og det burde ikke gjenfortelles på ett åpent forum av hensyn til de etterlatte. Anonymkode: 9811f...dbf
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #14 Skrevet 9. februar 2018 Jeg opplevde at det lite barn døde. Ingen skjønte noenting. Det urskriket fra mor kommer jeg aldri til å glemme. Hun skrek ig skrek og skrek. Søsken var helt tomme i blikket. Far svirret frem ig tilbake. Det var så sykt. Flyvertene var helt på tur, så jeg som spl måtte ta mye ansvar. Grusomt. Anonymkode: 21aa7...3c7
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #15 Skrevet 9. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Endelig hjemme og føler meg helt tom. Angående at andre kan bli redd. Jo kan kanskje være enig i det men jeg har verken sagt hvor jeg reiser fra eller hvor lang turen har vært. Med tanke på hvor mange som reiser daglig over hele verden så er det lite sannsynlig at noen trenger å bli redd. Nå tror jeg også at nærmeste familie ble kontaktet av kona da hun var mye på Tlf mens vi ventet på politiet skulle hente avdøde. Uansett, ekstremt trist for de etterlatte og en ufattelig tragedie. Dette kommer jeg til å bære med meg lenge. HI Anonymkode: f7f68...388 Vet man flightnummer så kan man i mange (de fleste?) tilfeller i dag følge flighten, så om noen fulgte med på sine nærmestes flytur var det enkelt å forstå at det måtte være det flyet det dreide seg om, siden du skrev såpass detaljert. Anonymkode: a18a7...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå