Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Er helt grønn på detta konfirnasjonsgreine...... Vi har første tenåringen i familien. Ingen har vært konfirmert siden meg selv på begynnelsen på 90-tallet..... 🤣 Så..... Hvor bestiller/finner man fine invitasjoner? Anonymkode: b200a...553
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Hvis du vil ha med bilde(r) av konfirmanten bruker du en fotonettbutikk. Ellers kortshop.no, kortbutikken.no og en drøss andre korybutikker på nett. Bare å Google. Anonymkode: 21ebe...ca0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 jeg bestilte på foto kundsen med bilde av mitt på billig og god kvalitet Anonymkode: 2fd01...330
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Bare kjøpte på bokhandelen og fylte inn jeg. Anonymkode: ea928...008
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Nfoto - ingen over og ingen vesiden! Super kvalitet, fine priser og bra kundeservice De har også slike "maler" du kan bruke, og bare sette inn ønsket bilde om det er noe du vil ha f.eks. Skal ikke mye til for å få ordnet fine innbydelser Anonymkode: ea0fa...2a0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Nfoto - ingen over og ingen vesiden! Super kvalitet, fine priser og bra kundeservice De har også slike "maler" du kan bruke, og bare sette inn ønsket bilde om det er noe du vil ha f.eks. Skal ikke mye til for å få ordnet fine innbydelser Anonymkode: ea0fa...2a0 Vi har brukt Nfoto både på invitasjoner og takkekort på begge våre som er konfirmert :-) Enkelt og kjempefint! Anonymkode: 6b0aa...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå