Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Har hatt så dårlig mage i dag. Skikkelig altså. Jobber alene i butikk uten toalett. Anonymkode: d6500...4d6
LisK Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Nei. Jeg hadde ringt inn og forklart. Om arbeidsgiver har problemer med å forstå det får det så være tenker jeg. Når babyen presser ned (om han/hun gjør det) kan det føre til at du MÅ på do og det blir hverken hyggelig for deg eller kunder..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, LisK skrev: Nei. Jeg hadde ringt inn og forklart. Om arbeidsgiver har problemer med å forstå det får det så være tenker jeg. Når babyen presser ned (om han/hun gjør det) kan det føre til at du MÅ på do og det blir hverken hyggelig for deg eller kunder.. Jeg tenkte på diaré da jeg leste «dårlig mage». Uansett. Bli hjemme og bli frisk! Best for alle parter! Anonymkode: e67a5...a3a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 5 minutter siden, LisK skrev: Nei. Jeg hadde ringt inn og forklart. Om arbeidsgiver har problemer med å forstå det får det så være tenker jeg. Når babyen presser ned (om han/hun gjør det) kan det føre til at du MÅ på do og det blir hverken hyggelig for deg eller kunder.. Står jo ikke at hun er gravid Anonymkode: 0dea7...a9a
LisK Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Står jo ikke at hun er gravid Anonymkode: 0dea7...a9a Nei gikk litt fort i svinga her, men regna automatisk med det. Min feil. Uansett, om ikke gravid ville jeg likevel ringt inn og forklart da det er mye kontakt med andre og uansett hvor flink man er til å vaske seg om man får mulighet til å gå på do kan man smitte og skal det gå gæli noe det fort kan gjøre om man er dårlig i magen som gravid eller ikke er det heller ikke trivelig for en sjøl.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 Alle har vel krav på toalettpauser og tilgang på toalett i arbeidstiden? Ville blitt hjemme og kontaktet forbundet og sjekket, kan ikke være meningen at du ikke skal ha mulighet til å gå på do på 8 timer. Anonymkode: b2100...c00
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 Blitt hjemme Anonymkode: 29c44...5fa
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Alle har vel krav på toalettpauser og tilgang på toalett i arbeidstiden? Ville blitt hjemme og kontaktet forbundet og sjekket, kan ikke være meningen at du ikke skal ha mulighet til å gå på do på 8 timer. Anonymkode: b2100...c00 Tror du virkelig alle de små butikkene på et kjøpesenter har egen do? Det er vanlig å ringe på Securitas eller få f.eks noen ansatte fra nabobutikken til å se etter kassa mens man løper på do (for det er jo doer på senteret, bare ikke i butikken) Jeg har jobbet i en sånn liten butikk i 20 år, og går ikke på jobb med diare. Anonymkode: 0a153...1cd
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 Ikke spre smitte i disse omgangssyke tider!! Bli hjemme til du er frisk. Anonymkode: 30455...bad
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 Takker for svar. Blir hjemme i dag. Håper fort bra. Anonymkode: d6500...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå