Gå til innhold

Hadde dere gått på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt så dårlig mage i dag. Skikkelig altså. 

Jobber alene i butikk uten toalett. 

Anonymkode: d6500...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: e67a5...a3a

Skrevet

Nei. Jeg hadde ringt inn og forklart. Om arbeidsgiver har problemer med å forstå det får det så være tenker jeg. Når babyen presser ned (om han/hun gjør det) kan det føre til at du MÅ på do og det blir hverken hyggelig for deg eller kunder.. :)

Skrevet
1 minutt siden, LisK skrev:

Nei. Jeg hadde ringt inn og forklart. Om arbeidsgiver har problemer med å forstå det får det så være tenker jeg. Når babyen presser ned (om han/hun gjør det) kan det føre til at du MÅ på do og det blir hverken hyggelig for deg eller kunder.. :)

Jeg tenkte på diaré da jeg leste «dårlig mage». Uansett. Bli hjemme og bli frisk! Best for alle parter! 

Anonymkode: e67a5...a3a

Skrevet
5 minutter siden, LisK skrev:

Står jo ikke at hun er gravid

Anonymkode: 0dea7...a9a

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Står jo ikke at hun er gravid

Anonymkode: 0dea7...a9a

Nei gikk litt fort i svinga her, men regna automatisk med det. Min feil.

Uansett, om ikke gravid ville jeg likevel ringt inn og forklart da det er mye kontakt med andre og uansett hvor flink man er til å vaske seg om man får mulighet til å gå på do kan man smitte og skal det gå gæli noe det fort kan gjøre om man er dårlig i magen som gravid eller ikke er det heller ikke trivelig for en sjøl.

Skrevet

Alle har vel krav på toalettpauser og tilgang på toalett i arbeidstiden? Ville blitt hjemme og kontaktet forbundet og sjekket, kan ikke være meningen at du ikke skal ha mulighet til å gå på do på 8 timer.

Anonymkode: b2100...c00

Skrevet

Blitt hjemme

Anonymkode: 29c44...5fa

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle har vel krav på toalettpauser og tilgang på toalett i arbeidstiden? Ville blitt hjemme og kontaktet forbundet og sjekket, kan ikke være meningen at du ikke skal ha mulighet til å gå på do på 8 timer.

Anonymkode: b2100...c00

Tror du virkelig alle de små butikkene på et kjøpesenter har egen do? 

Det er vanlig å ringe på Securitas eller få f.eks noen ansatte fra nabobutikken til å se etter kassa mens man løper på do (for det er jo doer på senteret, bare ikke i butikken) 

Jeg har jobbet i en sånn liten butikk i 20 år, og går ikke på jobb med diare. 

Anonymkode: 0a153...1cd

Skrevet

Ikke spre smitte i disse omgangssyke tider!! Bli hjemme til du er frisk.

Anonymkode: 30455...bad

Skrevet

Takker for svar. Blir hjemme i dag. Håper fort bra. 

Anonymkode: d6500...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...