Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Hvordan fungerer det? Jeg er alenemor til en gutt på 3, han har samvær med far. må jeg ha med meg noe i fra far når jeg skal bestille pass til han, må far være med? Anonymkode: f1f37...5bf
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Enten være med eller skrive fullmakt. Anonymkode: bb68d...12f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan fungerer det? Jeg er alenemor til en gutt på 3, han har samvær med far. må jeg ha med meg noe i fra far når jeg skal bestille pass til han, må far være med? Anonymkode: f1f37...5bf Han må skrive under på at barnet skal ha pass,men han trenger ikke være med. Anonymkode: e8ad5...ec1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Dersom far har foreldreansvar må du ha med signert avtale som du finner på nett samt kopi av fars pass. Er det kun du som har foreldreansvar trenger du ikke noe tror jeg. Anonymkode: 014cc...ff1
Mamma_til_2 Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Så lenge far har kontakt med barnet så må han skrive ut en fullmakt som han fyller ut og signerer samt du må ha kopi av førerkort eller pass fra han ( dette må være en kopi tatt på en gyldig plass, post, bank, politi eller nav. Han trenger ikke og være med.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Han må fylle ut skjema du kan skrive ut fra politiets side og du må ha med kopi av hans legitimasjon. Dette kan han ikke gjøre selv, han må ha rett kopistempel på. Post, politi, nav osv kan gjøre dette. Jeg ringte ifjor når ungene måtte ha nye pass, og vi ikke hadde mulighet til å gjøre det sammen siden han flyttet utlands noen dager etter jeg fant ut at ungene måtet ha nye pass. Anonymkode: 65431...19f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 1 time siden, Mamma_til_2 skrev: Så lenge far har kontakt med barnet så må han skrive ut en fullmakt som han fyller ut og signerer samt du må ha kopi av førerkort eller pass fra han ( dette må være en kopi tatt på en gyldig plass, post, bank, politi eller nav. Han trenger ikke og være med. Har vel ikke noe med kontakt å gjøre, men om de har felles foreldreansvar. Anonymkode: bb68d...12f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 Når dere fyller ut fullmakt så husk for all del at signaturen til far må være helt lik kopien av legitimasjonen til far. Anonymkode: 5f3fd...a1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå