Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Har alltid 2 stekepanner jeg bruker, men nå må den ene skiftes ut. Vurderer å kjøpe en avlang teppannyakipanne i stedet. Er det noen som gar erfaring med å bruke det? Og hva synes du om den? Anonymkode: e5104...2ad
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 *teppanyakipanne vsnskelig å holde tunga rett i munnen 😉 Anonymkode: e5104...2ad
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Hva er det? Jeg har aldri hørt om slike. Anonymkode: 3377b...aad
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenutstyr/S40TP14E/sandstrom-teppanyaki-panne-s40tp14e Det er en panne til steking i rustfritt stål, etter japanske teppanyakigrilker (sånne store stålgriller). Grunnen til at jeg lurer, er jo fordi den mangler sider, slik en vanlig stekepanne har, og da er jeg spent på hvor anvendelig den er. Anonymkode: e5104...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå