Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Det har vært veldig belastende psykisk å være gravid. Etter å ha fått noen dårlige nyheter for noen dager siden, har det blitt enda verre. I samme tidsrom har jeg fått kynnere mye hyppigere, og er generelt litt støl og øm i magen. Kan det henge sammen med psykisk stress, eller er det helst bare tilfeldig? Anonymkode: 39ba9...6fb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Kan være stress. Men feks Uvi kan irritere livmoren og gi kynnere, uten andre symptomer. Så ta en urinprøve siden infeksjon kan trigge fødsel/rier. Og snakk med Jm, kanskje du trenger litt hjelp med det psykiske? Anonymkode: 0e7b2...473
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan være stress. Men feks Uvi kan irritere livmoren og gi kynnere, uten andre symptomer. Så ta en urinprøve siden infeksjon kan trigge fødsel/rier. Og snakk med Jm, kanskje du trenger litt hjelp med det psykiske? Anonymkode: 0e7b2...473 Får hjelp Jeg har ikke uvi, så da kan det kanskje henge sammen med det psykiske stresset. Var bare usikker på om det bare var fysisk stress som kunne føre til kynnere. Hi Anonymkode: 39ba9...6fb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Er selv gravid(høygravid nå) har vært et vanskelig svangerskap pga partneren min er umoden..har blitt utsatt for mye roping og krangling fra hans side i store deler av svangerskapet. Min mening er at det psykiske stresset man blir utsatt for da har en sammenheng med kynnere. Jeg fikk mye kynnere hver gang han var stygg. Har bedret seg nå på slutten pga jeg sa at jeg ble å flytte ut om jan fortsatte å holde på sånn...da tok han en helomvending. Anonymkode: 89180...844
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er selv gravid(høygravid nå) har vært et vanskelig svangerskap pga partneren min er umoden..har blitt utsatt for mye roping og krangling fra hans side i store deler av svangerskapet. Min mening er at det psykiske stresset man blir utsatt for da har en sammenheng med kynnere. Jeg fikk mye kynnere hver gang han var stygg. Har bedret seg nå på slutten pga jeg sa at jeg ble å flytte ut om jan fortsatte å holde på sånn...da tok han en helomvending. Anonymkode: 89180...844 Da kan det tydeligvis ha noe å si, ja. Godt å høre at det går bedre nå! Jeg lurer på hva man kan gjøre med det når det er stress som er utenfor min kontroll, dvs ting jeg ikke rår over. Hi Anonymkode: 39ba9...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå