Gå til innhold

Ebay.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som handler på ebay, tar det lang tid før varene kommer? 

Hva tar lengst tid hvis en bestiller fra Kina eller USA?

Anonymkode: 9af6e...e90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kina helt klart! Kan fort ta 2 mnder før en pakke fra kina kommer,men fra USA pleier den å komme etter ca 14 dager.

Anonymkode: 3dcd6...2ae

Skrevet

Helt umulig å si.

Det står gjerne en estimert leveringstid på varen, men jeg har blitt overrasket begge veier flere ganger.

Har opplevd at varen har kommet fra Kina på 2 uker, men har også opplevd at det tar 2 mnd.

Anonymkode: 3d092...fd0

Skrevet

Kommer helt an på når du bestiller. Nå ved kinesisk nyttår og rett før jul kan det ta ganske lang tid, men sånn ellers tar det som regel ca 2 uker. Noen ganger raskere, og andre ganger opp mot 3-4 uker. Aldri bestilt fra USA, men fra England et par ganger. Da kom varen på en drøy uke.

dr

Anonymkode: f0feb...eb6

Skrevet

Grunnen til jeg spør er at jeg er ny på ebay, og bestilte en ting fra USA for 5 uker siden som enda ikke har kommet.

hi

Anonymkode: 9af6e...e90

Skrevet

Det var rart! Hva stod det på estimert leveringstid? Hvis fristen for levering er utløpt bør du opprette en request for å få pengene tilbake. Pleier å ordne seg kjapt da😊

Anonymkode: f0feb...eb6

Skrevet

Jeg handler mest fra Kina. Billig og med fri frakt. Det tar 2-6 uker før det plutselig dukker opp i posten. 

De gangene jeg ikke mottar varene oppretter jeg sak og ber om pengene tilbake. Det er aldri noe problem. 

Tidligere har jeg valgt «ny vare» i stedet for pengene tilbake. Da varen likevel ikke kom, var saken foreldet og jeg fikk verken ting eller penger. 

Det skjer veldig skjeldent altså, jeg har handlet masse, i mange år, og det kommer nesten alltid. 

Anonymkode: 76866...ae6

Skrevet

Grunnen til at det ofte tar lang tid fra Kina er at tingene sendes med konteinere på skip, de venter til konteinerne er fylt og mange nok. I tillegg kan de ligge en stund og vente på skip.

Anonymkode: 46142...0cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...