Gå til innhold

Gravid etter one night stand


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde blitt gravid etter én natt, med en bekjent, og ønsket å ta abort, ville du fortalt vedkommende om det? 

Hvis du har en mann i nærheten, kan du spørre han også? Ville han ha visst det? 

Anonymkode: 9324d...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann ville ikke ha visst, sier han.

Anonymkode: 3d815...49a

Skrevet

Min mann sier at han ikke ville visst, så lenge dere ikke er ett par. 

Anonymkode: 3f41b...77a

Skrevet

Jeg sa det ikke.

Min mann ble fortalt det og at hun kom til å ta abort. Han syns vel egentlig hun ikke hadde trengt å fortelle han det. 

Anonymkode: c7d55...ce9

Skrevet

Om man har blitt gravid etter en one night stand og tar abort ser jeg ingen grunn til å fortelle det. Mannen kan synes abort er vanskelig og da gjør det han bare vondt å måtte vite at det skal skje.

Anonymkode: 71e19...762

Skrevet

Måtte spørre mannen min siden han har hjemmekontor i dag, og han sier han ville visst dersom hun hadde trengt hans støtte, eller noen til å være med. Han ville også ha visst dersom han fortsatt skulle ha noen form for relasjon til vedkommende i etterkant. 

Skrevet

Jeg ville ikke sagt det. 

Mannen ville ikke ha ønsket å visst om det, etter ei natt sammen sier han. 

Anonymkode: e5e6f...bd3

Skrevet

Bør han ikke få vite at du tar livet av barnet hans, da? Så kan han sørge. 

Anonymkode: eb17c...3b4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bør han ikke få vite at du tar livet av barnet hans, da? Så kan han sørge. 

Anonymkode: eb17c...3b4

Øhhhhh :ler:

Anonymkode: e5e6f...bd3

Skrevet

Jeg ville visst det. Utrolig at vi menn har så lite å si i en slik prosess. Så lenge to voksne er sammen om å ha sex, syns jeg de og skal være sammen om ansvaret i ettertid. 

Anonymkode: 6107d...85a

Skrevet

Jeg lå med en kar. Og det var fare for at jeg kunne bli gravid. Han sa han ville vite...

Anonymkode: 47d2f...0fa

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bør han ikke få vite at du tar livet av barnet hans, da? Så kan han sørge. 

Anonymkode: eb17c...3b4

Jo selvfølgelig burde mannen få vite det hvis en dame tar livet av barnet hans, men nå er det bare snakk om en celleklump så ingen fare.

Anonymkode: 1ba8a...60d

Skrevet

Jeg ville sagt det. Mannen sier at selvfølgelig ville han ønsket å vite det.

Anonymkode: 40cfa...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...