Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Hvis du hadde blitt gravid etter én natt, med en bekjent, og ønsket å ta abort, ville du fortalt vedkommende om det? Hvis du har en mann i nærheten, kan du spørre han også? Ville han ha visst det? Anonymkode: 9324d...578
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Min mann ville ikke ha visst, sier han. Anonymkode: 3d815...49a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Min mann sier at han ikke ville visst, så lenge dere ikke er ett par. Anonymkode: 3f41b...77a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Jeg sa det ikke. Min mann ble fortalt det og at hun kom til å ta abort. Han syns vel egentlig hun ikke hadde trengt å fortelle han det. Anonymkode: c7d55...ce9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Om man har blitt gravid etter en one night stand og tar abort ser jeg ingen grunn til å fortelle det. Mannen kan synes abort er vanskelig og da gjør det han bare vondt å måtte vite at det skal skje. Anonymkode: 71e19...762
Twintipp Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Måtte spørre mannen min siden han har hjemmekontor i dag, og han sier han ville visst dersom hun hadde trengt hans støtte, eller noen til å være med. Han ville også ha visst dersom han fortsatt skulle ha noen form for relasjon til vedkommende i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Jeg ville ikke sagt det. Mannen ville ikke ha ønsket å visst om det, etter ei natt sammen sier han. Anonymkode: e5e6f...bd3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 Bør han ikke få vite at du tar livet av barnet hans, da? Så kan han sørge. Anonymkode: eb17c...3b4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bør han ikke få vite at du tar livet av barnet hans, da? Så kan han sørge. Anonymkode: eb17c...3b4 Øhhhhh Anonymkode: e5e6f...bd3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #10 Skrevet 8. februar 2018 Jeg ville visst det. Utrolig at vi menn har så lite å si i en slik prosess. Så lenge to voksne er sammen om å ha sex, syns jeg de og skal være sammen om ansvaret i ettertid. Anonymkode: 6107d...85a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 Jeg lå med en kar. Og det var fare for at jeg kunne bli gravid. Han sa han ville vite... Anonymkode: 47d2f...0fa
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bør han ikke få vite at du tar livet av barnet hans, da? Så kan han sørge. Anonymkode: eb17c...3b4 Jo selvfølgelig burde mannen få vite det hvis en dame tar livet av barnet hans, men nå er det bare snakk om en celleklump så ingen fare. Anonymkode: 1ba8a...60d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 Jeg ville sagt det. Mannen sier at selvfølgelig ville han ønsket å vite det. Anonymkode: 40cfa...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå