Gå til innhold

43 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg gammel, trøtt, utslitt, noe kilo for mye. 

Ikke liv laga. 😔

Anonymkode: 03319...e2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe 43 år her også, føler livet går riktig vei. har tid til å trene, spise sunnere. livet velger du selv hvordan du vil ha det

Anonymkode: efd25...ab8

Skrevet

Jøss. Trøtt, utslitt og feit er standard, ingen grunn til å trekke seg av den grunn. Gammel blir man om man ikke dør.

Skrevet

Så gjør noe med det da? 

Tren
Smink deg
Peel huden
Bruk riktige produkter tilpasset huden din
Gå til frisør....

Hjelper ikke sitte å synes synd på selv iallefall. Du lever!! Venninnen min ble 45 år og klaget aldri på noe, selv ikke på dødsleiet! Ta deg sammen!

Anonymkode: 58c4e...7e8

Skrevet

Takk for svar og tips. Trenger helt sikkert et spark bak. Skal prøve å gjøre noe med det å slutte å klage. 

Anonymkode: 03319...e2f

Skrevet

Jeg er 42, og tenker at livet er bra. Jeg er gammel nok til å være trygg på meg selv oc ikke bry meg så mye om hva andre mener. 

Jeg er ikke veltrent, sylslank eller rynkefri, men jeg trives godt med den jeg er likevel. 

Vi er ferdige med den mest slitsomme småbarnstiden. Så selv om vi lever særdeles hektisk liv med aktive barn på fritidsaktiviteter og hverdagene er fylt av dugnader, henting, bringing, lekselesing og heiing på idrettsarrangementer, så synes vi det er helt topp, ja, det er slitsomt. Men kommer garantert til å savne denne tida når barna har flyttet ut.

Anonymkode: 32d55...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...