Gå til innhold

Lyger dokke på vekta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe slalomski og blei spurt om vekta. Kjente det føltes naturlig å slå av ca 10 kg på vekta. 😂

Anonymkode: f51c0...08a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, pleier å være ærlig. 

Anonymkode: 7bdf0...d9a

Skrevet

Nei, jeg sier aldri hva jeg veier ;)

Men akkurat til slalåmski hadde jeg sagt sannheten da, veldig kjedelig om du tryner og de ikke knepper av fordi de er feil innstilt og du ender med å brekke bena for den løgnen.

Anonymkode: 939f5...89d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle kjøpe slalomski og blei spurt om vekta. Kjente det føltes naturlig å slå av ca 10 kg på vekta. 😂

Anonymkode: f51c0...08a

Det der er ikke bra. Slår nesten alltid av på vekten jeg og, men ikke når bindingene til slalåmski skal stilles. Du kan risikere at skiene ikke løser seg ut riktig ved ett fall og du kan få skader som du kunne ha unngått. Frister seks uker på krykker mot en liten løgn? 

Skrevet

Lyver ofte på meg et par kg, folk reagerer så rart når man sier et tall under 50 har jeg erfart. Men akkurat når det gjelder slalåmski sier jeg sannheten for min egen sikkerhetsskyld.  

Anonymkode: 53cfd...158

Skrevet

Nei. Og folk tipper jeg veier 25 kg mindre enn det jeg faktisk gjør. Så jeg må bære kiloene bra og de er ganske godt fordelt på kroppen min.

Ang. slalåmski, der hadde jeg aldri turdt å lyve pga. min egen sikkerhet. 

Anonymkode: 514c6...b93

Skrevet

Forteller aldri hva jeg veier. Men der vekt MÅ være riktig så må jeg være ærlig. Ellers ber jeg folk slutte å spørre om ting de ikke har noe med. Legen på sykehuset gliste fælt og sa jeg MÅTTE svare, ellers ville han tvinge meg på vekta. 😂😂😂 Det sies i en særdeles munter tone altså. 

Anonymkode: c440b...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...