Gå til innhold

157 cm og 59 kg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mye? 

Anonymkode: 0e8f3...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er vel pr.definisjon normalvektig.

Men om du er veldig utrent, med høy fettprosent, og har eplefasong kan det godt hende du ser litt chubby ut.

Det kan også hende du ser sterk og slank ut om du er veltrent, med høy muskelmasse og har en fasong med smal midje.

Kroppsfasong og hvor fit du er sier mer enn vekt egentlig.

Anonymkode: 1c854...08a

Skrevet

Jeg er ca like høy og veier 78,5. Hadde vært superfornøyd med ein vekt. Klarer ikke å komme meg ned i vekt. Føler jeg spiser sunt i hverdagen, unner meg litt snop/chips lørdagen. Trener 3-4 ganger i uken. På ett år har jeg kun gått ned 5,5 kg 😡 

bare en liten frustrert utblåsning 😉 

Anonymkode: 3e0fa...8c5

Skrevet

Nei, er du tullete! Jeg er riktignok noen cm kortere, men ca samme vekt og får stadig høre hvor slank og nett jeg er. 

Anonymkode: a4ae9...9e9

Skrevet

Jupp. Ca 10 kg

Anonymkode: 8e733...6c7

Skrevet

Er vel ikke tykk for er normalvektig, men er dessverre mer den første beskrivelsen. Så er utrent, mage så er nok litt chubby vel. 

Anonymkode: 0e8f3...274

Skrevet

Jeg er 153 cm og 55 kg og jeg er feit.. Er riktig nok veldig utrent for tiden da og det meste er på magen og rundt midjen så jeg ser stygg og gravid ut. Mye feitere nå enn jeg var under svangerskapene mine. 

Anonymkode: de28c...43e

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 153 cm og 55 kg og jeg er feit.. Er riktig nok veldig utrent for tiden da og det meste er på magen og rundt midjen så jeg ser stygg og gravid ut. Mye feitere nå enn jeg var under svangerskapene mine. 

Anonymkode: de28c...43e

Er du sikker på at du har et riktig bilde av deg selv? Du er jo langt fra overvektig.

Anonymkode: a4ae9...9e9

Skrevet

Jeg er 160 cm og 57 kg og er absolutt ikke overvektig. Men folk er jo forskjellig, men sånn på rappen: Så er du normalvektig! :)

Anonymkode: 383ce...c6f

Skrevet

Jeg er 168 og veier det samme, så vil kanskje tro du er litt chubby..? Men kommer helt an på kroppsfasongen din. Vekt er så individuelt, noen ganger blir man veldig overrasket når folk sier hva de veier. Kjenner feks ei som ser helt normal ut, men veier 20 kg mer enn meg selv om vi er like høye. (Altså hun ser ikke lik ut som meg, men hun ser absolutt ikke overvektig ut).

Anonymkode: 4ec05...569

Skrevet

Så lenge du ikke legger ut bilde er det ingen av oss som kan si noe om det er for mye. Jeg er 175 høy og veier 65 kg har 2 kg til som skal bort før jeg skal slutte og slanke meg.

Anonymkode: 1691b...30f

Skrevet

Ja litt mye. Er 171 og veier det og jeg burde heller veid 55/56. 

Anonymkode: d3310...270

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja litt mye. Er 171 og veier det og jeg burde heller veid 55/56. 

Anonymkode: d3310...270

Men 55 kg på 171 cm er helt i nedre område av normalvektig, på grensen til undervektig. Det er slett ikke alle kroppsfasonger som kler å være magre, så her har kroppsfasong veldig mye å si.

HI er kanskje mer i øvre grense av normalvektig, men uansett normalvektig, om hun veier for mye kan ikke du si noe om uten å ha sett kroppen hennes.

Anonymkode: 1c854...08a

Skrevet

Høres helt normal ut😊

Anonymkode: e80b4...374

Skrevet

Tenker det kommer an på kroppsfasong , og litt på hvor kiloene "legger seg". 

Jeg er 157, og veier 48-50kg når jeg ser best ut (fikk mitt 2. barn for to mnd siden og har nok drøye 5kg å gå på nå jamfør speilbildet😅). Men hos meg legger det seg fort på magen og ryggen (god gammeldags "bilring"), og da ser jeg fort tjukk ut. Har en søster på ca 160, hun veier minst 10kg mer en meg, men ser minst like slank ut. -Tror det legger seg mer på rumpe/lår der, for hun har alltid flat mage og timeglass figur. Altså ser slank ut med fler kg en meg som lett får "epleform".

Så, det du veier ville på meg sett mer en lubbent ut, men på ei som søsteren min ville det sett bra ut på :) 

Anonymkode: 56279...d15

Skrevet

Har nok mye å si hva slags kroppsfasong man har ja. Jeg er 173 og veier 57 kg, og kiloene legger seg rett på magen hvis jeg veier mer. 

Anonymkode: 229c4...6cc

Skrevet

Hva med å se deg selv i speilet enn å se kun på vekta?

Anonymkode: 86a83...833

Skrevet

Jeg er 158 høy og veide 59 kg tidligere. Trente mye, men følte meg ikke helt vel med kroppen. Ikke overvektig, men var ikke slank heller. Nå veier jeg 53-54 og er godt fornøyd. 

Hva som er riktig for deg kan bare du vurdere. Hvordan vekten fordeler seg på kroppen har mye å si. 

Anonymkode: 16106...ceb

Skrevet

Jeg er 166 lang og veier 53 kg. Er slank, men ikke tynn. Så det spørs helt hvordan du er bygd. Jeg er spedbygd. 

Anonymkode: ab12e...b38

Skrevet

Jeg er 168 og veier 73 kg. Er fornøyd jeg 😊 

Anonymkode: e52e5...f1b

Skrevet

Jeg er 164 og 58kg. Jeg ser ut som et beinrangel... kan telle ribbe bein, ryggsøylen viser, spaghetti ben 🙄 

Anonymkode: 48a37...30c

Skrevet

Jeg er akkurat lik deg og elsker og kose meg med kake, sjokolade ol er i normal aktivitet og er happy med kroppen min.

Skrevet

Jeg er 178 og 57 kg. legger jeg på meg 1 -2 kg ser jeg svær ut. går jeg med klær som ikke er tettsittendes ser jeg svær ut 

Anonymkode: ec919...c99

Skrevet

Jeg er 166 og har veid 68 (etter et sv.skap). Det var ille. Rund som en kule. Veier nå 58. Ikke syltynn, men slank :)

For min del er det altfor mye å veie "10 kg over høyden". 

Anonymkode: 4cd87...5bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...