Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Har hatt kontakt med en mann, men egentlig bestemt meg for å ikke ha kontakt med han mer, men savner han sånn. 😔 Måtte bare få det ut? Anonymkode: 607c7...c5f
Direkte Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Savner du ham eller savner du spenningen/oppmerksomheten?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 1 minutt siden, Direkte skrev: Savner du ham eller savner du spenningen/oppmerksomheten? Du spurte veldig godt for det kan være jeg savner spenning/oppmerksomheten mest. Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har hatt kontakt med en mann, men egentlig bestemt meg for å ikke ha kontakt med han mer, men savner han sånn. 😔 Måtte bare få det ut? Anonymkode: 607c7...c5f Er det du som har lagd mange innlegg om den mannen som bare vil møte deg for sex? Anonymkode: 5ce59...dfc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det du som har lagd mange innlegg om den mannen som bare vil møte deg for sex? Anonymkode: 5ce59...dfc Lurer på det samme Da må du bare legge han bak deg og se fremover Anonymkode: b5710...df7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Uff. Pinlig å innrømme at det er det. Hadde aldri trodd at jeg skulle bli sånn. Prøver å ikke tenke på det, men gang på gang skjer det. Men har ikke gjort noe med det., Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Hvorfor lurte dere på det forresten? Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Uff. Pinlig å innrømme at det er det. Hadde aldri trodd at jeg skulle bli sånn. Prøver å ikke tenke på det, men gang på gang skjer det. Men har ikke gjort noe med det., Anonymkode: 607c7...c5f Spør deg selv: - ga han deg det du trenger? - hadde han de egenskapene du ser etter hos en mann? - Er det en kjæreste du ønsker deg? Ønsket han å bli din kjæreste? - hva er det du savner med han? Anonymkode: b5710...df7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Takk for konstruktive tilbakemeld. De fleste svarene der var det nei på. Så må bare jobbe med dette når det dukker opp. Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #10 Skrevet 10. februar 2018 I dag har jeg drukket og er så på nipe til å gi gan en lyd, men så redd for å dumme meg ut. Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #11 Skrevet 10. februar 2018 Du har drukket så mye alt nå at du slurver med staving i innlegget ditt. Du bør definitivt ikke kontakte ham. Se på deg selv! Kanskje er drikkingen din en grunn til at han ikke tar deg på alvor?... Anonymkode: 8cae3...954
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #12 Skrevet 10. februar 2018 Det fins sååååå mange mannfolk der ute som er bedre altså! Stå på! Dette klarer du 😃👏❤🌸 Anonymkode: c4a2a...2f7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #13 Skrevet 10. februar 2018 Takk. Skal prøve å la vær. Vet jeg ikke bør. Finnes helt sikkert mange mye bedre menn enn han som kunne vært rett for meg. Det er bare det å møte de/den ene. Har bare drukket en cider og begynt på en øl. Men vet jo ikke om det er det som er grunnen hans. Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #14 Skrevet 10. februar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det fins sååååå mange mannfolk der ute som er bedre altså! Stå på! Dette klarer du 😃👏❤🌸 Anonymkode: c4a2a...2f7 Takk. 😘 Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #15 Skrevet 10. februar 2018 På 8.2.2018 den 18.37, Anonym bruker skrev: Hvorfor lurte dere på det forresten? Anonymkode: 607c7...c5f Fordi du pisker en død hest. Han vil ikke ha deg, get over it Anonymkode: 5ce59...dfc
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #16 Skrevet 10. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fordi du pisker en død hest. Han vil ikke ha deg, get over it Anonymkode: 5ce59...dfc Sannnheten er brutal så du har nok rett i det. Han er nok ikke det. Må prøve på det. Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #17 Skrevet 11. februar 2018 Nok en helg har jeg klart å la vær å kontakte han å ikke gjøre meg dum. Takk til dere sin hjelper meg til det. God natt. 😘 Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #18 Skrevet 11. februar 2018 Tror jeg kanskje har en depresjon. Sliter så med tanken på han. Hatt en fæl dag og tanken på å aldri høre fra han igjen. Har laget et så flott bilde av han i hodet, men tror det er feil. Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #19 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tror jeg kanskje har en depresjon. Sliter så med tanken på han. Hatt en fæl dag og tanken på å aldri høre fra han igjen. Har laget et så flott bilde av han i hodet, men tror det er feil. Anonymkode: 607c7...c5f Etter det du forteller så har du absolutt et feil bilde av han. Han vil kun ha sex med deg, utenom det så vil han ikke ha noe med deg å gjøre. Og det er ikke det du ønsker, er det vel? Anonymkode: 5ce59...dfc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #20 Skrevet 11. februar 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Etter det du forteller så har du absolutt et feil bilde av han. Han vil kun ha sex med deg, utenom det så vil han ikke ha noe med deg å gjøre. Og det er ikke det du ønsker, er det vel? Anonymkode: 5ce59...dfc Er heldigvis ikke så dum at jeg ikke skjønner det. Men hvordan er det mulig st en heg har avvist blir den jeg tenker på selv tilslutt. Patetisk rett å slett. Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #22 Skrevet 16. februar 2018 37 minutter siden, Hulderjenta skrev: Er det sex du savner mest? Savner sex, men og oppmerksomheten. Er ingen andre menn jeg har kontakt med. Anonymkode: 607c7...c5f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #23 Skrevet 17. februar 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Savner sex, men og oppmerksomheten. Er ingen andre menn jeg har kontakt med. Anonymkode: 607c7...c5f Skjønner deg. Slik med meg også, men skal jeg vere helt ærleg er det nok sex med en mann jeg savner mest. Lite kan erstatte den. Anonymkode: 94cc5...2e1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #24 Skrevet 17. februar 2018 Du skal ikke ta til takke med smuler fra en dårlig mann selv om det er den eneste mannen tilgjengelig akkurat nå, du er bedre enn som så! Du er ikke deprimert, du er ensom, og griper etter halmstrå, den eneste mannen du har hatt siste tiden. Men dette er ikke mannen for deg! Jeg får si til deg som jeg sier til 17-åringer min som har kjærlighetssorg, ikke sitt inne og stur, kom deg ut. Møt folk, ring til venner, gå på trening osv. Det hjelper å ha noen å smile til, noen å snakke med, noen som hjelper deg å få tankene vekk fra kjærlighetssorgen. Så må det bare gå sin gang, det er greit å være trist fordi drømmen brast, det er lov å gråte litt og sørge, men ikke grav deg ned i sorgen, gå ut og få noen andre inntrykk også, det er det eneste som hjelper deg opp av hullet du graver deg ned i. Verden er full av mennesker, det finnes garantert en snill mann der ute til deg også, men du møter han ikke når du sitter inne og sturer over det som ikke ble noe av. Anonymkode: cb237...07d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #25 Skrevet 17. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du skal ikke ta til takke med smuler fra en dårlig mann selv om det er den eneste mannen tilgjengelig akkurat nå, du er bedre enn som så! Du er ikke deprimert, du er ensom, og griper etter halmstrå, den eneste mannen du har hatt siste tiden. Men dette er ikke mannen for deg! Jeg får si til deg som jeg sier til 17-åringer min som har kjærlighetssorg, ikke sitt inne og stur, kom deg ut. Møt folk, ring til venner, gå på trening osv. Det hjelper å ha noen å smile til, noen å snakke med, noen som hjelper deg å få tankene vekk fra kjærlighetssorgen. Så må det bare gå sin gang, det er greit å være trist fordi drømmen brast, det er lov å gråte litt og sørge, men ikke grav deg ned i sorgen, gå ut og få noen andre inntrykk også, det er det eneste som hjelper deg opp av hullet du graver deg ned i. Verden er full av mennesker, det finnes garantert en snill mann der ute til deg også, men du møter han ikke når du sitter inne og sturer over det som ikke ble noe av. Anonymkode: cb237...07d Takker for innlegget ditt. Det er dette jeg har prøvd på nå. Trening og gode venner. Litt bedre nå. 5 uker siden nå. Anonymkode: 607c7...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå