Gå til innhold

Har 6600 kr til den 1.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er lite? 

Skal dekke mat, klær, bensin og underholdning. 

Vi er en voksen og to barn. 

Anonymkode: 0880a...28e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags underholdning? Hvis du synes det er lite, så dropp underholdningen og klærne.

Her er det 3 barn og en voksen og jeg har 5000,- til det samme hver mnd, så om jeg hadde hatt 1600 mer, så hadde det føles som mye

Anonymkode: bee4e...a1e

Skrevet

Underholdning som i kino og ellers visst ungene vil/skal noe. 

Dette er hver mnd så kan ikke alltid droppe klær og underholdning. 

Skrevet

Jeg ville synes det var lite. Vi er 2 barn og 2 voksne og har 20 000 til det samme. Ikke bensin da det går fra regningskonto. 

Lever godt, men må tenke på hva vi bruker penger på.

Anonymkode: ce858...38d

Skrevet

Hvis det er slik kun en måned så tenker jeg at det skal gå greit, men ser du skriver at det er slik hver mnd. Så da synes jeg det er veldig lite å ha 6600 kr som skal dekke mat, klær, underholding og bensin.

Rundt 5000 går vel på mat vil jeg tro. Sa da har dere 1600 igjen. Hvor mye penger går til bensin? 

Vi har 3 barn og setter av 2500kr i mnd på egen kleskonto. 

Anonymkode: fa3bf...8d2

Skrevet

Jeg syns det er lite. Vi har mer, men går ikke mer enn kanskje en gang i årert på kino( ungene har ikke lært at dette er noe vi gjør ofte), men prioriterer bading slik at de får svømmetrening samtidig. Velger da bassenget som har familiepris.

Hvor mye går til besin av de?

De skal kanskje også gå til bursdagsgaver til både dere,venner,familie og barnebursdager?

Anonymkode: 65272...10a

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Underholdning som i kino og ellers visst ungene vil/skal noe. 

Dette er hver mnd så kan ikke alltid droppe klær og underholdning. 

Jeg legger av 300 i mnd til klær og ferier og underholdning og bursdager. Trenger ikke kjøpe klær hver mnd eller underholdes hver mnd. Det kan man ta innimellom og derfor legge av litt hver mnd.

Anonymkode: bee4e...a1e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes dere det er lite? 

Skal dekke mat, klær, bensin og underholdning. 

Vi er en voksen og to barn. 

Nei, det er veldig mye

Anonymkode: 21cf7...920

Skrevet

Da har du jo ca 2000 kr hver uke de neste 3 ukene...

vi er 2 voksne og 2 barn og bruker 1500 kr i uka på mat...  Ville tenkt at dere har mer en nok med 3000 kr til mat, 1000 kr til drivstoff og resten til sparing evt andre utgifter.

Anonymkode: 9b497...1fe

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville synes det var lite. Vi er 2 barn og 2 voksne og har 20 000 til det samme. Ikke bensin da det går fra regningskonto. 

Lever godt, men må tenke på hva vi bruker penger på.

Anonymkode: ce858...38d

Tenke på hva dere bruker pengene på????

Jeg har ca 7000 kr til klær og underholdning (bursdagsgaver, kino, lege, apotek etc). Vi er 2 voksne og 3 barn og jeg syns vi gjør sånne ting hver eneste mnd uten å tenke oss nevneverdig om...

Anonymkode: 788fe...c7c

Skrevet

Det går bra!

Lag ukeplan for mat og handle inn etter den. Gå etter tilbud og rimelig mat. Evn klær kan kjøpes brukt om det er krise. Mye underholdning koster ikke så mye  - som å la barna invitere en venn eller to til hjemmelaget pizza og hjemmepoppet popcorn og en film. Adskillig billigere enn å ta på kino. Forsøk å holde av 600 kr til uforutsette ting. Legebesøk, plutselige bursdagsinvitasjoner osv. 

Anonymkode: 94057...b6c

Skrevet

det burde holde

Anonymkode: f33bd...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...