Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Noen som kanskje bor i området og kan si litt? Håper på svar:) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=108104137 Anonymkode: 84c0f...9a9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Liker ikke tomanns bolig. Likte ikke kjøkkenet. Dumt at det ikke var eget vaskerom. Bortsett fra det var det jo greit. Men har en følelse av at det er mindre enn det ser ut på bildene.. Anonymkode: 3595f...9a0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Nå bor jeg ikke i området (bor rett utenfor Bergen), men syns det var dyrt for en så liten, og helt standard bolig. Verken spenennde, eller praktisk. Kjøkkenet virket utrolig lite, og så gammelmodig ut syns jeg. Så ut som om dette var veldig "på landet" når jeg så utebildene, så hadde jo sånn sett forventet en lavere pris på en liten halvpart av tomannsbolig. Anonymkode: 91804...542
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Nannestad er fint, grei vei både til Oslo og til Gardemoen (til deg fra Bergen over her, det er det som gjør boligen dyr, at du bor landlig men likevel sentralt på østlandet). Boligen var helt ok synes jeg, men ville sjekket nøye opp hva slags planer det er for området foran huset. Er det planlagt bygging der eller skal det være en "grønn lunge" og friområde. Anonymkode: 1bc5c...3f3
gale damen Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Veldig lite hus, men helt ok planløsning. Mangler vaskerom, men det lar seg jo ordne. Jeg ville ha måttet pusse opp samtlige overflater, for jeg synes fargene var veldig stygge. Hele hagen må settes i stand. Det er ingen kjeller. Nannestad er definitivt på landet, men det er jo smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Liker ikke beliggenheten, men så trives jeg mer i by. Finn ut hva de har planer om foran boligen, for nå var det jo fint på terrassen, med tanke på at dere har ingen oppå dere. Men det kan jo fort endre seg. Savner og vaskerom og en loft eller kjellerstue. Anonymkode: 8f8ec...b60
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Takker for svar til en og hver:) Hi Anonymkode: 84c0f...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå