Gå til innhold

Deres meninger om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke tomanns bolig.

Likte ikke kjøkkenet. 

Dumt at det ikke var eget vaskerom.

Bortsett fra det var det jo greit. Men har en følelse av at det er mindre enn det ser ut på bildene.. 

Anonymkode: 3595f...9a0

Skrevet

Nå bor jeg ikke i området (bor rett utenfor Bergen), men syns det var dyrt for en så liten, og helt standard bolig. Verken spenennde, eller praktisk. Kjøkkenet virket utrolig lite, og så gammelmodig ut syns jeg. Så ut som om dette var veldig "på landet" når jeg så utebildene, så hadde jo sånn sett forventet en lavere pris på en liten halvpart av tomannsbolig.

Anonymkode: 91804...542

Skrevet

Nannestad er fint, grei vei både til Oslo og til Gardemoen (til deg fra Bergen over her, det er det som gjør boligen dyr, at du bor landlig men likevel sentralt på østlandet).

Boligen var helt ok synes jeg, men ville sjekket nøye opp hva slags planer det er for området foran huset. Er det planlagt bygging der eller skal det være en "grønn lunge" og friområde.

Anonymkode: 1bc5c...3f3

Skrevet

Veldig lite hus, men helt ok planløsning. Mangler vaskerom, men det lar seg jo ordne.

Jeg ville ha måttet pusse opp samtlige overflater, for jeg synes fargene var veldig stygge.

Hele hagen må settes i stand.

Det er ingen kjeller.

Nannestad er definitivt på landet, men det er jo smak og behag.

Skrevet

Liker ikke beliggenheten, men så trives jeg mer i by. Finn ut hva de har planer om foran boligen, for nå var det jo fint på terrassen, med tanke på at dere har ingen oppå dere. Men det kan jo fort endre seg. Savner og vaskerom og en loft eller kjellerstue.

Anonymkode: 8f8ec...b60

Skrevet

Takker for svar til en og hver:)

Hi

Anonymkode: 84c0f...9a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...