Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Jeg har nå vært på tinder date med en mann ett par ganger. Vi har det kjekt sammen og jeg likte han egentlig godt. Men!!! Jeg har funnet han på Facebook og Instagram. Det legges ut selfier og nytt profilbilde omtrent daglig. Det er alltid filter, gjerne de med ører osv. Kjente dette var litt turnof. Hva hadde du tenkt om det? Anonymkode: 55294...f4a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Det samme som deg.. Skikkelig turnoff. Anonymkode: 9f7d1...55c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Jeg hadde nok dessverre tenkt som deg. Men hvis han er en knakende kjekk kar irl så hadde jeg ikke latt profilbilder ødelagt mellom oss (tror jeg...) Eller kanskje jeg hadde det. Alkurat kaninører og filter er ikke bra altså! Anonymkode: a90e0...525
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Tenker at du ikke liker han nok om du lar det være avgjørende. Anonymkode: 6cf42...1ac
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Tenker at det er bra du gikk på date med han før du oppdaget at han har kaninører, så slapp du å dumpe han før første date Anonymkode: 46baa...457
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Huff. Han må bevise MYE for å veie opp for det, altså. Anonymkode: 35f9b...753
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Er han homofil kanskje? Ikke særlig heterofilt, det der.. Anonymkode: e9aa2...489
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Det samme som deg.. Skikkelig turnoff. Anonymkode: 9f7d1...55c Dette. Selvnytere er det verste jeg ser. Anonymkode: a7026...393
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Uff, det ville vært fullstendig turnoff for meg. Jeg ville tolket det som om dette er en veldig umoden mann som har et altfor stort behov for bekreftelse, en som ikke har ro i seg selv, en som egentlig er usikker på seg selv, men som skjuler det bak en maske av tilsynelatende super selvtillit. Jeg hadde nok ønsket ham lykke til videre, så kan heller en annen dame få alle hans gode sider når han ev. har blitt mer moden. Jeg hadde ikke orket å vente for å se om han ble modnere, for den bekreftelsen han søker ved disse selfiene er det ingen som kan gi ham. Anonymkode: 2ef1b...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå