Gå til innhold

Noen her som vet litt ca priser på tatovering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på om de har timepris eller stykkpris. Timepris ligger vel på 1000 de fleste steder. Men det går også å dra dit, vis tegningen og avtal pris på forhånd. Den er stor, så mulig du blir anbefalt å ta den i to omganger også. Tipper mellom alt mellom 4-7 000.

Anonymkode: 0bd86...824

Skrevet

Det varierer fra by til by og fra hvor flinke/populære de som skal gjøre den er. Jo flinkere og mer populær, jo dyrere blir det. Selvfølgelig vil også resultatet vise dette. Du bør finne en du liker arbeidet til og betale det han/hun ønsker :-)

Anonymkode: bdbe0...6a8

Skrevet

Satan den var jævlig stygg!

Anonymkode: c75c4...707

• 3 uker senere...
Skrevet
På 8.2.2018 den 7.36, Anonym bruker skrev:

Kommer helt an på om de har timepris eller stykkpris. Timepris ligger vel på 1000 de fleste steder. Men det går også å dra dit, vis tegningen og avtal pris på forhånd. Den er stor, så mulig du blir anbefalt å ta den i to omganger også. Tipper mellom alt mellom 4-7 000.

Anonymkode: 0bd86...824

Såpass  ja, takk for svar :)

hi

Anonymkode: bc370...c4e

Skrevet

Tipper 8-12.000

Anonymkode: 70243...49d

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tipper 8-12.000

Anonymkode: 70243...49d

Oi, enda mer. Må visst bare spare ja :)

Hi

Anonymkode: bc370...c4e

Skrevet

Jeg har tatt custom tatovering i Oslo (Lucky 7), der tok han ca. 1500 kr per time, mulig det er litt rimeligere om de kan bruke stensil. Jeg har to og har bet. rundt 15000 til sammen, satt ca. 5 timer per,  din vil jeg tippe blir på 8-9000 (den er litt større enn en av mine).

Skrevet

rundt 15000 regner jeg med

Anonymkode: 62cad...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...