Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Bor i borettslag og skulle ha befaring i dag på kjøkkenet, bad og vaskerom. Skulle komme ca 18. Så har vært her i hele dag å ventet. Ingen komt enda. Lite respektfullt spør du meg. Hadde du blitt sur? Anonymkode: d14bb...aeb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 - Ingen har kommet enda. Har du ikke ringt de? Anonymkode: 8e755...682
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 At du har vært inne hele dagen selv om de ikke skulle komme før ca. kl. 18, så har du bare deg selv å være sur på. Om de nå ikke har kommet, et par timer etter skjema, da ville det vært naturlig å ringe noen og høre om de kommer i kveld eller ikke. Er det stort borettslag så kan ting ta lengre tid enn de har planlagt. Jeg ville blitt litt småirritert om de ikke kom overhodet i dag, men ville ringt og hørt slik at jeg ikke trengte å irritere meg mer enn nødvendig. Anonymkode: ee8f5...83c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Hva var tanken da, at de skulle komme kl 18 også ha en runde i flere leiligheter? Om dere er sist på ruten vil de vel ikke komme til dere kl 18? Anonymkode: b7ef4...ed4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Nei, de skulle begynne hos meg kl 18 sa han mandag. Ikke kommet og jeg har ikke ringt. Dette skulle pågå mellom 18-20. Hadde så lyst på en dup på sofaen, men kunne jo ikke det, men kunne jo gjort det og alt annet. 😔 Anonymkode: d14bb...aeb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, de skulle begynne hos meg kl 18 sa han mandag. Ikke kommet og jeg har ikke ringt. Dette skulle pågå mellom 18-20. Hadde så lyst på en dup på sofaen, men kunne jo ikke det, men kunne jo gjort det og alt annet. 😔 Anonymkode: d14bb...aeb Men kjære vene... ingen har hindret deg i å gjøre "alt annet" hjemme disse timene. Den eneste som har hindret deg er jo deg selv. Burde du fått beskjed hvis de likevel ikke kunne komme eller det tok for lang tid hos andre? Selvfølgelig. Men når du ikke ringer nå for å høre så forer du jo bare din egen irritasjon fremfor å ta styringen, få visshet og så innstill deg på det du får vite. Dette er i høyden et lite irritasjonsmoment, ikke noe mer, så ikke gjør det til et større problem. Anonymkode: ee8f5...83c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Ser du er sur ja! 3 innlegg😂😂 men ærlig talt. Det er hanske inkompetent p holde seg hjemme og innesperret en hel dag og ikke klare å gjøre noe annet enn å sitte å vente på de. Ring de og spør hvor de blir av da! Det klaret du nok. Så får du svar på når eller om de kommer. Easypeasy Anonymkode: bb2da...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå