ballblom Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Heisann, jeg er ganske nyinnflyttet i Drammen og ønsker meg noen nye venner her! Har kjæreste, så hadde vært så fint å et vennepar å finne på noe med kanskje? Vi er 28- og 31år, og liker trening, film, spillkvelder, kino, ut og spise ol Noen som kunne tenkt seg noen å henge litt med? 😃
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Hadde det ikke vært for at jeg selv er så introvert, i tillegg til å ha to små barn og full jobb (=tidsklemma) så skulle jeg gjerne respondert. -Men ville bare si at jeg håper du får god respons, og nye bekjentskaper Anonymkode: c5bbd...373
ballblom Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2018 Introvert her og, så kunne jo blitt en god kombo Skrik likevel ut om dere har tid engang da! Vi liker å finne på familieting også vi - aking, stranda, grilling i skogen osv er helt topp i helgene 😃
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Bor utenfor Drammen, men er alene da... Anonymkode: e4553...3f6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bor utenfor Drammen, men er alene da... Anonymkode: e4553...3f6 Langt utenfor drammen? I hvilken retning? Anonymkode: 6409b...d01
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Langt utenfor drammen? I hvilken retning? Anonymkode: 6409b...d01 Røyken. Kommer an på hvor i Drammen da. Til bygrensen bruker jeg ca 25 min (Brakerøya) Anonymkode: e4553...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå