Gå til innhold

Ønsker nye venner i Drammen :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, 

jeg er ganske nyinnflyttet i Drammen og ønsker meg noen nye venner her! :) Har kjæreste, så hadde vært så fint å et vennepar å finne på noe med kanskje? 

Vi er 28- og 31år, og liker trening, film, spillkvelder, kino, ut og spise ol :) 

Noen som kunne tenkt seg noen å henge litt med? 😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg selv er så introvert, i tillegg til å ha to små barn og full jobb (=tidsklemma) så skulle jeg gjerne respondert. -Men ville bare si at jeg håper du får god respons, og nye bekjentskaper :) 

 

Anonymkode: c5bbd...373

Skrevet

Introvert her og, så kunne jo blitt en god kombo ;) Skrik likevel ut om dere har tid engang da! Vi liker å finne på familieting også vi - aking, stranda, grilling i skogen osv er helt topp i helgene 😃

Skrevet

Bor utenfor Drammen, men er alene da... 

Anonymkode: e4553...3f6

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bor utenfor Drammen, men er alene da... 

Anonymkode: e4553...3f6

Langt utenfor drammen? I hvilken retning? :)

Anonymkode: 6409b...d01

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Langt utenfor drammen? I hvilken retning? :)

Anonymkode: 6409b...d01

Røyken. Kommer an på hvor i Drammen da. Til bygrensen bruker jeg ca 25 min (Brakerøya)

Anonymkode: e4553...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...