Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 oppgaven er still opp og regn ut (først med positivt svar og etterpå med negativt svar) A) 156-229= B ) 87-99= vi står helt fast Anonymkode: 18022...13c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 33 minutter siden, 081013 skrev: 229-156= 156-229= 99-87= 87-99= Er det ikke verre enn det? 😂 😃 vi hadde ikke noe eksempel å gå etter pga de ikke bruker bøker😞 første gang de har sånne oppgaver. Takk for svar😃 Anonymkode: 18022...13c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Dette var det en utrolig dårlig formulert oppgave. Man lærer jo barna at disse to svarene (det positive og det negative) er riktige begge to... Jeg skjønner hva som er intensjonen, at barna skal lære at det er denne måten man regner på. Men denne formuleringen var jammen ikke bra. Disse to oppgavene har jo bare hvert sitt negative svar... Anonymkode: 0bb0f...fa1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Jeg skjønte det med en gang og jeg er ikke kjapp i matte. Sannsynligvis vet de fleste elevene hva lærer mente da de mest trolig har hatt luke oppgaver på skolen på forhånd Anonymkode: 9a0ec...a6c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønte det med en gang og jeg er ikke kjapp i matte. Sannsynligvis vet de fleste elevene hva lærer mente da de mest trolig har hatt luke oppgaver på skolen på forhånd Anonymkode: 9a0ec...a6c Ok, men alle er ikke så gode i matte som du tydeligvis er selv om du ikke er kjapp i matte. Det er ikke alle elever som får med seg alt som blir undervist i klasserommet, og det er ikke merkelig i det hele tatt. Og selv om de får det med seg, kan det være glemt til de skal gjøre leksa, spesielt hvis det er første gang de har den type oppgave. Anonymkode: 6d8b5...a84
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, men alle er ikke så gode i matte som du tydeligvis er selv om du ikke er kjapp i matte. Det er ikke alle elever som får med seg alt som blir undervist i klasserommet, og det er ikke merkelig i det hele tatt. Og selv om de får det med seg, kan det være glemt til de skal gjøre leksa, spesielt hvis det er første gang de har den type oppgave. Anonymkode: 6d8b5...a84 Og dessuten er det helt feil måte å formulere oppgaven på... Anonymkode: 0bb0f...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå