Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Jeg endelig har kommet der i livet hvor jeg kan utvikle meg til å bli oppdretter Men det er noe jeg er litt usikker på etter å ha lest på NRR's side. - Jeg skal lage meg et stamnavn, men må jeg være medlem av en katteklubb/raseklubb først - eller etterpå? Anonymkode: 9312e...20c
*Nøtta* Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Du må melde deg inn i en klubb først, for all korrespondanse mellom NRR og deg skal gå gjennom klubben din. Lykke til med oppdrettet ditt. Det er en fantastsik hobby!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 5 timer siden, *Nøtta* skrev: Du må melde deg inn i en klubb først, for all korrespondanse mellom NRR og deg skal gå gjennom klubben din. Lykke til med oppdrettet ditt. Det er en fantastsik hobby! Tusen takk for svar! Et muligens siste spørsmål Hvor mye er det normalt å ta for en klasse 1 katt? Dobbel pris av det som er vanlig for klasse 2? HI Anonymkode: 9312e...20c
*Nøtta* Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Nei, ikke det dobbelte av prisen. De aller fleste oppdrettere i dag skiller veldig lite på avlskatter(klasse 1) og såkalte kosekatter(klasse 2). Veldig mange tar faktisk lik sum for de nå, men et par tusen i forskjell er nok innafor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå