Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Guttungen kom hjem fra skolen for noen dager siden og påpekte at vinterskoene hans var begynt å bli for små, jeg sa at da kunne vi gå og kjøpe nye etter trening dagen etter. Svigermor var på besøk og fikk dette med seg og spurte om ikke hun kunne få kjøpe nye siden han ikke hadde fått noe av henne på en stund. Greit det og hun og gutten kjørte rett etter for og handle nye sko. 1 times tid kom de tilbake, gutten med tårer i øynene og en pottesur svigermor som mente at gutten var bortskjemt og utakknemlig. Hun hadde tatt han med på obs for der hadde de nemlig dockbots til 99 kr, i grunnen greit for både meg og gutten. Men greia var at tilbudet til 99 kr kun gjaldt str 20-28, min gutt må ha str 35, men svigermor mente at han var utakknemlig som ikke tok til takke med str 28, siden de tross alt var på tilbud 😕😵. Jeg sa til henne at han umulig kan gå med sko som er 7 nr for små. Men da ble hun enda surere og bare gikk. Hun ringte min mann som var på jobb og fortalte hvor frekk jeg hadde vært som ikke var fornøyd med sko til 99 kr, hun glemte altså å fortelle at de var 7 nr for små !!!!! Mannen ble sur på meg helt til jeg fortalte sammenhengen og da ble han like forbauset som det jeg nå er. Å dockbots er helt greit, det er det han liker best å gå i uansett. Nå furter svigermor og forteller alle hvor fæl jeg er, så hvordan takler jeg dette, dama er jo helt på tur... Anonymkode: 5a723...7cc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Tidlig demens? Anonymkode: b34d4...3b0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Jøss, dette høres da helt merkelig ut, alle skjønner da at man ikke kan gå i sko som er 7 nr for små.... Er hun surrete på andre ting? Anonymkode: d286d...10a
Gjest Minnieropptatt Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Eheh, si du troller. Vær så snill...
Superdolly Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Jeg tenker at det er bare to muligheter her: 1. Du troller. 2. Svigermor er senil.
Englenemine Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Enig med superdolly . For dette er jo sinnsykt.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Men viste han henne ikke at de var for små da? Min som bruker str 32 får jo ikke halvparten av foten oppi lillesøster sine sko som er str 27. Ellers tror jeg at jeg hadde fulgt ekstra godt med i fremtiden, dette kan være et tegn på demens. Anonymkode: f80cb...af8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Ring legen hennes og si du er bekymret for demens Anonymkode: 4c734...8d4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 Hun kan jo ikke være helt riktig vel bevart. Anonymkode: 93aaa...6a2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 Tidlig demens..? Anonymkode: c635f...3c4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 Kjøp sko i størrelse 30 til henne til neste jul og se hvor fornøyd hun blir. Anonymkode: 1f132...a25
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #12 Skrevet 7. februar 2018 Hi her. Nei jeg troller faktisk ikke 😥 men grunnen til at hun oppfører seg sånn er rett og slett det at hun er utrolig gjerrig..hun har mye penger men liker ikke å bruke de. Har mange rare historier om henne og penger 😜 men samtidig er hun veldig opptatt av og vise seg frem og selvsagt mener hun selv at hun er super bestemor og jeg tror nok at hun har overdrevet en god del til venner , kolleger ol hvor gavmild hun er. Å når hun da viste at det var tilbud på dockbots på obs til 99 kr så såg hun nok sitt snitt, siden dockbots stort sett koster 300-400 kr. Så når tilbudet ikke gjaldt så fikk hun nok panikk, siden hun hater å bruke penger.. Anonymkode: 9a347...f2e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #13 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Nei jeg troller faktisk ikke 😥 men grunnen til at hun oppfører seg sånn er rett og slett det at hun er utrolig gjerrig..hun har mye penger men liker ikke å bruke de. Har mange rare historier om henne og penger 😜 men samtidig er hun veldig opptatt av og vise seg frem og selvsagt mener hun selv at hun er super bestemor og jeg tror nok at hun har overdrevet en god del til venner , kolleger ol hvor gavmild hun er. Å når hun da viste at det var tilbud på dockbots på obs til 99 kr så såg hun nok sitt snitt, siden dockbots stort sett koster 300-400 kr. Så når tilbudet ikke gjaldt så fikk hun nok panikk, siden hun hater å bruke penger.. Anonymkode: 9a347...f2e Håper mannen din tar en samtale med henne og forteller henne at det er direkte uakseptabel oppførsel. Tenk å gi et barn dårlig samvittighet for at han ikke kan bruke sko som er 7 nummer for små. Anonymkode: bfc41...aa8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #14 Skrevet 7. februar 2018 Her bør vel mannen ta en prat med sin mor. Anonymkode: a37a0...c8e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #15 Skrevet 7. februar 2018 Bare vær glad. De Dock bootsene til kr 99 fra OBS burde ingen barn ha på beina. Kjøp heller Dock boots av bedre kvalitet. Anonymkode: d6071...4d2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #16 Skrevet 7. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare vær glad. De Dock bootsene til kr 99 fra OBS burde ingen barn ha på beina. Kjøp heller Dock boots av bedre kvalitet. Anonymkode: d6071...4d2 Er ikke Dock boots Dock boots da? Anonymkode: 3a82a...5db
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #17 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er ikke Dock boots Dock boots da? Anonymkode: 3a82a...5db Nei....flere kopier. Anonymkode: d6071...4d2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #18 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei....flere kopier. Anonymkode: d6071...4d2 Hvordan ser man at de er kopier? Anonymkode: 3a82a...5db
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #19 Skrevet 7. februar 2018 Kjøpte billige Dock boots i fjor på obs. De var lavere og veldig vide rundt ankelen. Du ser det med en gang Anonymkode: d6071...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå