Gå til innhold

Inspirert...dere som spør om råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor spør dere egentlig når dere likevel har bestemt dere? Bare for å lage kvalm? Fordi dere Reknet med å få positiv Feedback? Hvorfor? 

Feks. jeg vurderer å flytte inn med en mann med enorm forbruksgjeld. 99% av svarene fraråder deg det, men du har allerede bestemt deg for å gjøre det. HVORFOR SPØR DU DA OM HJELP/TIPS osv?  

Eller du vil tatovere minne tatovering av barna på mer eller mindre private kjønnsdeler. 99% fraråder deg det, men du har jo bestemt deg. HVORFOR SPØR DA?! 

Bare lurer. 

Anonymkode: 9025a...db6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så sorthvitt? 

Spørsmålet var "Kjæresten min har mye gjeld. Hva blir best i forhold til lån?" og svarerne er "ikke gjør det! Hvorfor skal du? Hva tenker du med??"

Anonymkode: ebb38...03c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor spør dere egentlig når dere likevel har bestemt dere? Bare for å lage kvalm? Fordi dere Reknet med å få positiv Feedback? Hvorfor? 

Feks. jeg vurderer å flytte inn med en mann med enorm forbruksgjeld. 99% av svarene fraråder deg det, men du har allerede bestemt deg for å gjøre det. HVORFOR SPØR DU DA OM HJELP/TIPS osv?  

Eller du vil tatovere minne tatovering av barna på mer eller mindre private kjønnsdeler. 99% fraråder deg det, men du har jo bestemt deg. HVORFOR SPØR DA?! 

Bare lurer. 

Anonymkode: 9025a...db6

Når ble magen private kjønnsdeler?? Du er jo ikke helt god? Man spør for å få svar. Mener du at alle skal ombestemme seg tvert etter et svar som er motsatt av eget? Ryggrad er ukjent for deg eller? Man spør om råd, ser på helheten og tar eget valg. Hvis du ikke skjønner konseptet, hva gjør du på et slikt forum???

Anonymkode: 2f55f...970

Skrevet

Spørsmålet er vel om man spør om råd eller om man spør om hva andre ville gjort ut fra HIs ståsted og avgjørelser.

Feks: jeg vil ta en tatovering. Jeg kommer til å ta den og jeg kommer til å ta den der jeg vil ha den. Ville dere gjort det?

Eller: jeg har en kjæreste med mye gjeld. Jeg vil bo sammen med han. Jeg kommer til å flytte sammen med han. Ville dere la han kjøpe seg inn i hus?

På DIB er det ofte viktigere å utvide noens horisont enn å svare på det noen spør om. Man blir så opphengt i hva man selv mener stman glemmer å svare og kommer med masse irrelevant for hva HI har bestemt seg for i stedet for å bare svare

Anonymkode: 8bcbd...43f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...