Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Muligens et luksusproblem, men jeg begynner å blir veldig lei av å bo her vi bor. Samboeren min har vokst opp her og vil ikke flytte pga jobb og familie her i nærheten. Jeg derimot er veldig klar for noe nytt. Nytt hus, nye venner, nye naboer og ja... alt nytt. Jeg forstår at jeg stiller kanskje litt for høye krav, men jeg føler meg ulykkelig her. Men vil jo ikke gå i fra mannen heller. Vi har jo det fint sammen. Er det slik at jeg må bare prøve å bite i det sure eplet og «ta meg sammen»? Flere som har det sånn? Anonymkode: d7e1c...200
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Det går an å flytte og fortsatt ha familie i nærheten. Jeg flyttet til nabobygda da jeg etablerte meg med mann. Det er ikke mer enn 20 min til mine foreldre og det er 30 til hans. Det er jo å ha familie i nærheten. Nå har alle søsknene våre flyttet til samme bygd som oss, så nå har vi familie i umiddelbar nærhet. Og det er jo veldig behagelig å slippe å ha gjester på besøk i helger og hele julen og halve sommeren. Vi reiser hjem etter besøk alle sammen. Hvor langt vekk vil du og hvor mye er dere sammen med familien hans? Hvor ofte ber dere om hjelp? Kjedelig med familie 60 min unna når man skal på føden feks. Selv om det er planlagt at de skal komme å hjelpe med eldre søsken, så kan barnet komme tidligere. Anonymkode: ea0ce...e88
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Hva er galt med stedet du bor? Er det naturen det er noe feil med? Huset? Naboene? Butikkene? Været? Anonymkode: bda07...bee
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Kanskje du bare er lei . Akkurat nå. Hva med en ny hobby? Har du noen venner du kan henge mere sammen med? Har hendt at jeg har sett etter hus på finn. Har bare lyst til å brenne ned dette rotehuset haha. Men jeg skal aldri flytte. Jeg må endre innstilling, finne på noe positivt. Anonymkode: 59641...4f6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje du bare er lei . Akkurat nå. Hva med en ny hobby? Har du noen venner du kan henge mere sammen med? Har hendt at jeg har sett etter hus på finn. Har bare lyst til å brenne ned dette rotehuset haha. Men jeg skal aldri flytte. Jeg må endre innstilling, finne på noe positivt. Anonymkode: 59641...4f6 Er du ikke glad for å ha hus? Anonymkode: e5c2a...494
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Om du er ulykkelig ville jeg tenkt lenge igjennom det, og gått i meg selv for å finne ut om du mistrives på stedet eller om du bare er lei. Om du bare er lei, vil du gå lei andre steder også. Om du mistrives er det grunn til å flytte. Men gjør det før dere får barn, barn skal ikke trenge å flytte fra familie og venner fordi foreldrene er "lei". Anonymkode: d7776...c4f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du ikke glad for å ha hus? Anonymkode: e5c2a...494 Jo, jeg er kjempeglad for det 😊 Anonymkode: 59641...4f6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Ja mitt råd er flytt, om du ikke trives så gjør noe med det! Har bodd snart ti år i det samme huset og jeg trives virkelig ikke særlig godt. Så jeg føler med deg. Anonymkode: db58a...05f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 Penger, hus og alt. Jeg skulle ha gitt fra meg alt av økonomiske verdier dersom jeg kunne bytte med å få mitt barn tilbake, og mer til. Prøv å kos deg med det du har og gjør det beste ut av det. Anonymkode: 318ad...8d6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #10 Skrevet 8. februar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Penger, hus og alt. Jeg skulle ha gitt fra meg alt av økonomiske verdier dersom jeg kunne bytte med å få mitt barn tilbake, og mer til. Prøv å kos deg med det du har og gjør det beste ut av det. Anonymkode: 318ad...8d6 Og der kom den, ja. Det fascinerer meg at noen tror at siden de har opplevd noe verre har ikke andre lov til å snakke om sine problemer. Å mistrives på bostedet kan faktisk være et ganske stort problem, som ikke blir noe bedre av at andre har opplevd noe verre. Anonymkode: d7776...c4f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Og der kom den, ja. Det fascinerer meg at noen tror at siden de har opplevd noe verre har ikke andre lov til å snakke om sine problemer. Å mistrives på bostedet kan faktisk være et ganske stort problem, som ikke blir noe bedre av at andre har opplevd noe verre. Anonymkode: d7776...c4f Bare vent til du selv opplever noe verre enn bosted du. Det går faktisk an å gjøre det beste dut av noe som en ikke er fornøyd med. Troll. Anonymkode: 318ad...8d6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare vent til du selv opplever noe verre enn bosted du. Det går faktisk an å gjøre det beste dut av noe som en ikke er fornøyd med. Troll. Anonymkode: 318ad...8d6 Men det går også ann å gjøre forandringer i livet som gjør at man får det bedre. Hi har et problem som hun ønsker å gjøre noe med, og selvom det ikke kan sammenlignes med din historie så har dere begge ønsker om at ting var annerledes. Du ønsker deg barnet tilbake og det forstår sannsynligvis alle, men fra hi sitt perspektiv så er hennes bosituasjon det som er hennes problem. At du har en mer dramatisk historie gjør ikke hi sin utfordring mindre verdt! Anonymkode: 5f10e...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå