Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Er dere single/gift/kjæreste osv? Anonymkode: 5433e...0b7
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Har vært gift i 18 år og er ikke spesielt opptatt av sex. Vi har sex en gang i uka, av og til to ganger i uka, og er fornøyd med det begge to. Trenger ikke sex oftere, men savner det om det blir sjeldnere. Anonymkode: 387eb...42a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Var utrolig opptatt av det tidligere. Var jomfru til jeg var 21 og har hatt få partnere, så har vært mye innestengte lyster som bygget seg opp tidligere. Har nå vært gift i x-antall år og trodde jeg var blitt asexuell med årene da sex interesserte meg mimimalt og jeg har null tenning på mannen. Så fant jeg ut at en jeg har vært sjarmert av i mange år liker meg tilbake og har lyst på meg. Da tente jeg på alle måter og har gått rundt sprengkåt siden og klarer nesten ikke tenke på annet og hva vi kunne ha gjort sammen. Bare synd jeg ikke klarer å bruke dette på noe bra, tenner fremdeles like lite på mannen min. Men den gamle besettelsen er tilbake, og det er litt skummelt. Anonymkode: f8087...685
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Jeg er veldig opptatt, får jeg ikke av han så ordner jeg det selv😁 (Noe han vet, men syns er greit da han vet jeg er "sexoman", som han så fint kaller meg😁) Er sexlivet bra så er det ingen grunn til å ikke gjøre det 3-5 ganger i uken!? (Nå er det forskjell på begynnelsen av et forhold som er 3 gr pr dag kontra 9 års forhold m barn) Også kan vi snakke om alt ang oss og sex😎 Anonymkode: 77680...709
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Jeg er nok litt i overkant opphengt i sex, og alltid vært det. Kunne aldri blitt sammen med noen jeg hadde "dårlig" sex med. Men så er vel smaken min noe definert, type bondage og lett BDSM. Har nylig fått kjæreste, men vært singel en god stund. Anonymkode: 20414...8c0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 jeg er sikkelig forelsket i ei dame, helt på tryne faktisk. drømmer om henne seksuelt på nattan tenker bare på henne hele tiden tenner på stemmen hennes elsker og sjekke henne ut når ikke andre ser på oss og tenker sex mellom meg og henne ofte Anonymkode: d1741...bb0
Hulderjenta Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 Eg og mannen er sikkert litt for opptatt av det. To til tre gonger om dagen er sikkert i overkant, men er man kåte og nyter det, kvifor ikkje? Kunne ikkje klart meg uten.No ble eg litt flau.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 På 7.2.2018 den 17.21, Anonym bruker skrev: jeg er sikkelig forelsket i ei dame, helt på tryne faktisk. drømmer om henne seksuelt på nattan tenker bare på henne hele tiden tenner på stemmen hennes elsker og sjekke henne ut når ikke andre ser på oss og tenker sex mellom meg og henne ofte Anonymkode: d1741...bb0 Samme her, skikkelig tent av ei på jobben. Helt gåsehud av å sitte inntil ho og fantaserer masse. Fikk en klem av ho forleden og den følelsen!!! Ønsker at jeg fant en måte å finne ut om det er stemning for noe mer.... Anonymkode: 47beb...8b7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Nei, jeg er ikke opptatt av sex. Godt gift. Anonymkode: 53889...579
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 Var det. Så møtte jeg samboeren som det var bra med i starten, så ble det mindre fordi han ikke hadde like stor lyst som meg. Etterhvert prøvde jeg ikke mer, men nå er det han som er misfornøyd. Hans feil, han fikk meg til å føle meg lite tiltrekkende, gjør ingening for å endre det heller, kjører rett på. Så vi har sex 1-2 ganger i måneden. Anonymkode: 78ba4...ea0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var det. Så møtte jeg samboeren som det var bra med i starten, så ble det mindre fordi han ikke hadde like stor lyst som meg. Etterhvert prøvde jeg ikke mer, men nå er det han som er misfornøyd. Hans feil, han fikk meg til å føle meg lite tiltrekkende, gjør ingening for å endre det heller, kjører rett på. Så vi har sex 1-2 ganger i måneden. Anonymkode: 78ba4...ea0 Trist. Kunne dere ikke prøvd å kommunisere om det? Anonymkode: 5433e...0b7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 Ja det vil jeg si, men har lyst på veldig upraktiske tider på døgnet. Midt på dagen når jeg er på Jobb. Når kvelden kommer er vi så trøtte at senga kun blir brukt til å sove i. Anonymkode: 48ace...a05
Engeln Skrevet 16. februar 2018 #14 Skrevet 16. februar 2018 Alltid vært opptatt og alt for glad i sex.. 😅 Jeg har som regel sex alt fra 4-8 ganger i uken.. Kan være mindre i perioder, men heller for mye enn for lite🤗
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #15 Skrevet 17. februar 2018 Sikkert ikke rette plassen å si det her, for nå får jeg pepper. Heilt frå 12 årsalderen har jeg vert opptatt av sex. men mitt første samleie hadde jeg ikke før vi var gifte. Da var vi begge 22 år. For meg vart det som narkomani. 3-4 ganger om dagen er no normalt. Begge nyter det like mye, og dette var hovedgrunnen til å gifte oss. Trenger ikke gå på byen, for å knulle. Istaden for å bruke tid på fjernsyn, bruker vi tid på hverandre. Vi legger oss kl. 7, og ja, so bruker vi kvelden til det vi nyter mest: vi knullar. men vi er bare 25 åt. Anonymkode: 6f27a...087
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #16 Skrevet 17. februar 2018 Ikke veldig opptatt av det. Er singel og savner det litt, men det er ikke en ekstremt stor sak for meg. Anonymkode: aa565...bfb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #17 Skrevet 17. februar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sikkert ikke rette plassen å si det her, for nå får jeg pepper. Heilt frå 12 årsalderen har jeg vert opptatt av sex. men mitt første samleie hadde jeg ikke før vi var gifte. Da var vi begge 22 år. For meg vart det som narkomani. 3-4 ganger om dagen er no normalt. Begge nyter det like mye, og dette var hovedgrunnen til å gifte oss. Trenger ikke gå på byen, for å knulle. Istaden for å bruke tid på fjernsyn, bruker vi tid på hverandre. Vi legger oss kl. 7, og ja, so bruker vi kvelden til det vi nyter mest: vi knullar. men vi er bare 25 åt. Anonymkode: 6f27a...087 Så deilig! Nyt det! Anonymkode: 4bd7b...b28
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #18 Skrevet 17. februar 2018 På 7.2.2018 den 17.21, Anonym bruker skrev: jeg er sikkelig forelsket i ei dame, helt på tryne faktisk. drømmer om henne seksuelt på nattan tenker bare på henne hele tiden tenner på stemmen hennes elsker og sjekke henne ut når ikke andre ser på oss og tenker sex mellom meg og henne ofte Anonymkode: d1741...bb0 Jeg er også helt på trynet forelska i en dame. Håper det går over snart, for det kommer aldri til å bli oss to, det vet jeg godt. Skulle bare ønske vi kunne klint én gang, men det skjer nok ikke, det heller. Anonymkode: c6618...69e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #19 Skrevet 17. februar 2018 På 16. februar 2018 den 18.54, Anonym bruker skrev: Samme her, skikkelig tent av ei på jobben. Helt gåsehud av å sitte inntil ho og fantaserer masse. Fikk en klem av ho forleden og den følelsen!!! Ønsker at jeg fant en måte å finne ut om det er stemning for noe mer.... Anonymkode: 47beb...8b7 hun ga meg et kyss på kinnet i dag og sa god helg jeg jobber hele helga,men hun har fri i morgen, kjente sommerfuglene med engang Anonymkode: d1741...bb0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #20 Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er også helt på trynet forelska i en dame. Håper det går over snart, for det kommer aldri til å bli oss to, det vet jeg godt. Skulle bare ønske vi kunne klint én gang, men det skjer nok ikke, det heller. Anonymkode: c6618...69e det kan man jo egentlig aldri vite Anonymkode: d1741...bb0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #21 Skrevet 24. februar 2018 På 2/16/2018 den 18.40, Hulderjenta skrev: Eg og mannen er sikkert litt for opptatt av det. To til tre gonger om dagen er sikkert i overkant, men er man kåte og nyter det, kvifor ikkje? Kunne ikkje klart meg uten.No ble eg litt flau. Ingenting å være flau over det vel? Gud kor en heldig mann du har. Du skulle vært mi! Anonymkode: 6f27a...087
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #22 Skrevet 24. februar 2018 Nei, jeg liker det ikke. Det gir meg bare skamfølelse og får meg til å føle meg dårlig Er singel Anonymkode: b8772...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå