Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Har tatt blodprøver på dag 2 i syklus for å sjekke eggkvalitet osv. Er 37 år og har prøvd en stund på nr 3. FSH og AMH var på 6 og 8. Men østradiol var på 0,21 . Leser det på medicus at man ikke kan tolke amh og fsh når østradiol er så høy?? For d tyder på nedsatt eggstokkfunksjon. :-( Anonymkode: 35c1a...008
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Referanseområdene varierer mellom laboratorium, så du må vurdere svaret ut fra hvilken lab prøven er tatt på. Verdien må også ses i sammenheng med din historie. Anonymkode: 0a9c7...2f5
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Referanseområdene varierer mellom laboratorium, så du må vurdere svaret ut fra hvilken lab prøven er tatt på. Verdien må også ses i sammenheng med din historie. Anonymkode: 0a9c7...2f5 Ok. Men hva tenker du ang historie? Jeg har 2 barn fra før...fått de på naturlige måten. Men frykter at jeg er for gammel nå. Er 37 Anonymkode: 35c1a...008
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok. Men hva tenker du ang historie? Jeg har 2 barn fra før...fått de på naturlige måten. Men frykter at jeg er for gammel nå. Er 37 Anonymkode: 35c1a...008 Funnene de gjør ved undersøkelse, hvordan syklusen din er, vekten din og kroppsform, eventuelt andre plager, osv osv. Det som legen din vet og tar hensyn til når h*n tolker blodprøvesvarene. Det er mye som må ses i sammenheng Anonymkode: 0a9c7...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå