Gå til innhold

Når fikk dere positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i morgen 7 dager siden jeg skulle hatt mens. Har tatt 2 tester, 1 i går og 1 i dag og begge var negative. Testen i går var ikke med morgenurin, derfor jeg ville teste en gang til i dag. 

Er nemmelig ganske uenig i testresultatet 😅 Har gått og kjent på murring og venta på "tanta" i noe som føles som en evighet😳🙈 

Anonymkode: d8498...fa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk pos test to dager før forventet mens. Håper det ikke bare er kroppen som spiller deg et puss; noen ganger kan hormonene klusse syklusen til. 

Lykke til!

Anonymkode: c9de8...3bb

Skrevet

Pleier du å ha regelmessig sykluser? 7 dager etter ikm skal det slå ut nesten uansett.

Kan være en ufarlig vanncyste som forsinker mensen...det er veldig vanlig.

Har du prøvd eggløsningstester? 

Anonymkode: eecc0...a3e

Skrevet

Jeg testet positiv 6 dager før forventet mens. 

Har også gått to uker over tiden to ganger. Tok da tester som var negative. Aldri hatt falsk negativ.

Anonymkode: e6b48...70d

Skrevet

Fikk positiv test 5 dager før forventet mens. Jeg innbilte meg graviditet mange ganger før, kjente «symptomer» og greier😛 Testene forble blendahvite et halvt år før jeg ble gravid. Tenker du burde ha testet positivt nå..

Anonymkode: 7dc97...c16

Skrevet

Så rart 🤔 hørt at enkelte kan ha mindre HCG i urinen så lurt på om det kan være det. Har kunnet telle 28-29 dager mellom hver mens tidligere så får ikke dette til å stemme. Var hos gynekolog i høst for å fjerne hormonspiral og da ble jeg sjekket for cyster også men fant ingen heldigvis. Får vel bare smøre seg med tolmodighet, enten så dukker Tanta omsider opp eller så tar jeg en ny test om en uke ( hvis jeg klarer å vente Såå lenge 😅🙈)

takk for svar Hilsen TS 😊

Skrevet

Jeg fikk negativ test på ikm. 11 dpo.  Fikk positiv 14 dpo.  3 dager over ikm 

Anonymkode: c955a...970

Skrevet

Testet positivt 11 dpo, kom kjapt frem en strek. De gangene jeg har testet i de andre pp har testene vært helt blendahvite. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forrig baby fikk jeg positiv 8 dpo på ettermiddagen.

Skrevet

5 dager før ikm de tre siste gangene.

Anonymkode: a7832...e02

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikm går jeg ut i fra er før mens men dpo, hva betyr det? 8 dager over nå og ingen tante 😳

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikm går jeg ut i fra er før mens men dpo, hva betyr det? 8 dager over nå og ingen tante 😳

Ikm er dagen du forventet mens men det ikke kom ( ikke kommet mens). Dpo er dager forbi eggeløsning ( days past ovulation).

Anonymkode: a7832...e02

Skrevet

Takk 😊

Skrevet

Dagen før ikm..satt klar med oppsigelsesbrev til jobben som jeg skulle hive i postkassa..takk og lov jeg tok testen først..rev sund oppsigelsen 😛😛😛

Anonymkode: c7c94...998

Skrevet
På 8.2.2018 den 15.54, Anonym bruker skrev:

Dagen før ikm..satt klar med oppsigelsesbrev til jobben som jeg skulle hive i postkassa..takk og lov jeg tok testen først..rev sund oppsigelsen 😛😛😛

Anonymkode: c7c94...998

He he den ser jeg 😂😂 

9 dager over nå og fortsatt ingen tante 😕 Klarte ikke være tolmodig og tok en ny test i ettermiddag og fortsatt negativ 🙈 Skjer det ingenting og jeg fortsetter å teste negativt ringer jeg legen til uka. Når ingen tester slår ut og tanta fortsatt ikke viser seg så begynner jeg faktisk å bli litt bekymra 😳

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

He he den ser jeg 😂😂 

9 dager over nå og fortsatt ingen tante 😕 Klarte ikke være tolmodig og tok en ny test i ettermiddag og fortsatt negativ 🙈 Skjer det ingenting og jeg fortsetter å teste negativt ringer jeg legen til uka. Når ingen tester slår ut og tanta fortsatt ikke viser seg så begynner jeg faktisk å bli litt bekymra 😳

Sikker på at du har hatt eggløsning? Og når det var?

Skrevet

Er ganske sikker men begynner jo å lure på om jeg kan ha tatt feil i og med tester ikke slår ut. Merker spesielt godt etter jeg tok ut hormonspiral alt som skjer der nede. Eggløsning, mensmurring. 

Skrevet

Det verste er at jeg har begynt å kjenne på kvalme 😳 placebo effekt? He he 😅🙈

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at du har hatt eggløsning? Og når det var?

Eggløsning ca 15. jan 

Skrevet

Jeg fikk ikke positiv test før 14 dager etter ikm. Er i uke 32 nå so😋😄

Anonymkode: 52953...306

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eggløsning ca 15. jan 

Hvis du hadde eggløsning 15 januar så skulle så klart testen vært positiv nå. Det er nesten 1 mnd siden. Du hadde mest sannsynlig ikke eggløsning da.

Skrevet

jeg fikk mensen hver mnd selvom jeg var gravid, er hvis veldig uvanlig sa legen, men han mente det måtte være det da jeg blødde en del par-3 dager i hver mnd

Anonymkode: 790b1...441

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg fikk mensen hver mnd selvom jeg var gravid, er hvis veldig uvanlig sa legen, men han mente det måtte være det da jeg blødde en del par-3 dager i hver mnd

Anonymkode: 790b1...441

Hi får ikke mensen. Litt omvendt fra deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...