Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hei:) skal flytte inn i nytt hus og i huset er det 4 soverom. To oppe, ett i midten og ett i kjelleren. Eldste på 8 ønsker å ha soverom oppe og for meg er det praktisk å ha rom oppe også. Da vil minste på 2 ha soverom i midterste etasje alene.. er det dumt? Anonymkode: 8ab0e...388
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Da ville jeg latt 2-åringen ha lekerom nede og sengen sin på mitt rom. Ville ikke sovet i forskjellig etasje mens de var så små Her har vi også soverom fordelt over tre etasjer, og har hatt barna på samme etasje som oss voksne ihvertfall til skolealder Nå har vi soverom i 2.etg, mens 9 og 11 åringene sover i første og tenåringene i underetasjen. Anonymkode: 2a02c...4ef
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Da ville jeg enten hatt 8-åringen eller deg selv i mellomste etasje. Anonymkode: 0b1ea...d2a
Twintipp Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Ville også hatt alle sovende i samme etasje. Her har 11 åringen rom nede, men sover oppe i samme etasje som oss. Vi har kontor ved siden av vårt soverom og der har vi satt inn ei dobbelseng og litt stæsj. Jeg får helt spader av unger i en annen etasje, liker å ha flokken samlet!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da ville jeg latt 2-åringen ha lekerom nede og sengen sin på mitt rom. Ville ikke sovet i forskjellig etasje mens de var så små Her har vi også soverom fordelt over tre etasjer, og har hatt barna på samme etasje som oss voksne ihvertfall til skolealder Nå har vi soverom i 2.etg, mens 9 og 11 åringene sover i første og tenåringene i underetasjen. Anonymkode: 2a02c...4ef Ja det var lurt. Han sover mest med meg uansett Anonymkode: 8ab0e...388
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Naturlig å ha de yngste barna nærmest foreldre. Jeg ville gitt eldste barn soverom i egen etasje, og yngste i samme som deg. Eventuelt at yngste har lekerom i stue/kjøkken etasjen, men sover på foreldresoverommet, og åtteåringen på naborommet. Vi har tre soverom i samme etasje, og to i etasjen under. Her sover foreldre og to yngste barn i samme etasje, mens 11-åringen har valgt «egen etasje» nå nylig. Anonymkode: 22a62...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå