Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Jenta mi på 9 år liker disse gutta! Men ingen av hennes venninner liker de tydelig vis , Hun har fått beskjed om at hun er barnslig. Så nå vil hun ikke på konsert. Er jeg helt på jordet og lar hun være barnslig? Anonymkode: 331f9...b03
sotosmor Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 På konsert med Marcus og Martinus er det mange unge jenter i tenårene, og yngre. Så hun er absolutt ikke for stor til konsert med gutta. Vi skal på konsert med Marcus og Martinus i Oslo Spektrum nå i februar, min jente er 14 år. Nå har jo musikken deres forandret seg litt og vil vel fenge jenter lenger. En stor andel er jenter i tenårene på konsert med de.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 En 9 åring er ikke for stor til dem, heller for liten spør du meg. Min 12 åring skal på konsert med dem, og har flere venninner som er supermisunnelig. Må reise ganske langt for å komme seg dit, og er invitert av bestemoren. Anonymkode: 2a972...dde
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 5 minutter siden, sotosmor skrev: På konsert med Marcus og Martinus er det mange unge jenter i tenårene, og yngre. Så hun er absolutt ikke for stor til konsert med gutta. Vi skal på konsert med Marcus og Martinus i Oslo Spektrum nå i februar, min jente er 14 år. Nå har jo musikken deres forandret seg litt og vil vel fenge jenter lenger. En stor andel er jenter i tenårene på konsert med de. Da får jeg snakke med frøkna og si at jentene tar feil! Anonymkode: 331f9...b03
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: En 9 åring er ikke for stor til dem, heller for liten spør du meg. Min 12 åring skal på konsert med dem, og har flere venninner som er supermisunnelig. Må reise ganske langt for å komme seg dit, og er invitert av bestemoren. Anonymkode: 2a972...dde Da er det bare og fortelle henne at hun ikke er barnslig! 😄 Anonymkode: 331f9...b03
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Min niese på smart 14 skal på konsert nå snart. Stor fan! Anonymkode: 9d052...be1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 Min på 12 skal, og hun er helt gal etter de😅 Anonymkode: 4f4b2...aa9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Kan tilføye; min datter på 7 år er stor fan! I følge noen av venninnene hennes er det "barnslig". Tror bare dette er noe de sier for å vise at de er uenige. Ser flere ganger at uttrykket "barnslig" blir brukt om noe man ikke liker, feks kan leksene være barnslige.. Anonymkode: 9d052...be1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 Første gang jeg har hørt noen bli kalt barnslig fordi de liker musikk. Her er 7-åringen storfan, 9-åringen har det begynt å dabbe av litt med og hun hører på mer og mer engelsk og det har visst ikke disse gutta nok av for henne Anonymkode: 8c1d7...86c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 Neinei, eldste her er 13 og vi har vært på x antall konserter de siste par åra. Hun er overhodet ikke for stor! På de konsertene står det ungdom oppi ungdomsskole og tilogmed videregående og hyler og griner fremst ved scenen. Anonymkode: 9b088...a2e
Eliseflisa Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 min er 11 og elsker de... dette ordet barnslig bruker de her også... Jeg tror det bunner i misunnelse egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå