Gå til innhold

Hva leser dere på do?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser Klassekampen 😊.

Anonymkode: 4c2c5...36d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he ... DIB  :laugh: 

Anonymkode: 10fb4...371

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

He he he ... DIB  :laugh: 

Anonymkode: 10fb4...371

Jeg å 

Anonymkode: 458bc...382

Skrevet

Leser ikke på do

Anonymkode: e63ef...c01

Skrevet

Hvorfor skulle jeg lese på do??

Anonymkode: c52da...6c6

Skrevet

DIB. Men har gjerne to unger trommende på døra samtidig, så går fort! 

Skrevet

Pondus

Anonymkode: cf178...73c

Skrevet

Ingenting. Er ikke en gris.

Anonymkode: 5b442...de7

Skrevet

DIB 😂

Anonymkode: 37a23...2db

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting. Er ikke en gris.

Anonymkode: 5b442...de7

Vi har griser på gården. Jeg kan opplyse deg om at ingen av dem leser mens de gjør fra seg. Ei heller slenger de rundt seg med dårlig funderte karakteristikker av andre.

Anonymkode: 4c2c5...36d

Skrevet

Jeg sitter på do nå, så gjett!

Anonymkode: 9bb48...124

Skrevet

Donldblader som junior har glemt igjen. Og pondus. 

Anonymkode: c742a...059

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Sjampoflasker. Er en racer på sjampo-finsk! 

Skrevet
8 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Sjampoflasker. Er en racer på sjampo-finsk! 

Elsker såpeflaske- og baderomsartikkel-finsk 😄

Anonymkode: fa981...4fe

Skrevet

Leser IKKE blader eller tar med meg mobiltelefon på do.

Har hendt jeg har lest "bruksanvisning" på graviditetstest, bruksanvisning på hårfarge og lignende. Men det er jo ikke slikt som er behov for å lese flere ganger pr dag.

Om jeg er hos noen som har noe gøy på veggene, så leser jeg gjerne det. Do- regler og lignende.

Anonymkode: dcda9...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...