Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Si mannen din var utro. Hvem vil du vært skuffet/sur på? Mest så mange klandrer den de er utro med. Skjønner ikke det. Den personen ingen forpliktelser for deg. Anonymkode: de73a...0a2
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Jeg klandrer begge. Begge måtte være med på det for at det skulle bli noe utroskap. Ville klandret mannen min mest da det er han som har lovet meg noe, men ville også klandret elskerinnen. De har begge vært med å bryte opp en familie og ødelegge noen av drømmene og planene til meg og barna for fremtiden Jeg er av den oppfatning at vi alle må leve for et godt samfunn. Når jeg ikke ønsker at min mann skal være utro så kan jeg heller bidra til at andre er utro selv om jeg skulle være singel og ikke har lovet noe direkte. Jeg synes vi alle skal prøve å leve et liv som ikke sårer eller skader andre ved at vi gjør ting som ikke er greit. Anonymkode: 7e5a1...32d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Jeg ville vært forbannet på mannen (eller ex-mannen ville han vel fort blitt...) Anonymkode: 531fe...fbb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Ingen av dem. Vi fortsetter livet om vi begge vil. Anonymkode: 2e386...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå