Gå til innhold

Felles skjebne, felles trøst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her med omgangssyke nå? Føles som jeg er i helvete 🤢 😷 

Anonymkode: 3d05a...d90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff :-/ god bedring!

Anonymkode: b3ee4...01f

Skrevet

uff :-/ god bedring!

Anonymkode: b3ee4...01f

Skrevet

Jeg har influensa hvis det hjelper. Nettopp hatt sønnen hjemme med feber en uke, og når han endelig ble frisk så fikk jeg det selv. Skikkelig mannesyk, føler meg døden nær. :P

Anonymkode: beb15...49e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har influensa hvis det hjelper. Nettopp hatt sønnen hjemme med feber en uke, og når han endelig ble frisk så fikk jeg det selv. Skikkelig mannesyk, føler meg døden nær. :P

Føler med deg, begynner så smått å komme meg ovenpå etter nesten 2 uker med influensa. Kan ikke huske at jeg noensinne har vært så syk. Var usikker på om jeg kom til å overleve... 😂

God bedring til dere alle. 

Anonymkode: 29746...966

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler med deg, begynner så smått å komme meg ovenpå etter nesten 2 uker med influensa. Kan ikke huske at jeg noensinne har vært så syk. Var usikker på om jeg kom til å overleve... 😂

God bedring til dere alle. 

Anonymkode: 29746...966

Takk! Jeg håååper så inderlig at det ikke varer i 2 uker! Da sønnen min var skikkelig plaget ønsket jeg riktig nok at det var jeg som var syk, men jeg mente jo i stedet for han, ikke i tillegg... :P

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Jeg håååper så inderlig at det ikke varer i 2 uker! Da sønnen min var skikkelig plaget ønsket jeg riktig nok at det var jeg som var syk, men jeg mente jo i stedet for han, ikke i tillegg... :P

Både jeg og samboeren hadde den før jul. Og den hang i lenge. Spesielt hosten og formen etterpå. God bedring 😷 Gleder meg til vår med forhåpentligvis mindre sykdom. 

Anonymkode: 3d05a...d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...