Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hvordan gjør dere med levering i bhg på fridager og kveldsvakter? Og hvor stor stilling har du? Selv pleier jeg å ha han hjemme hvis jeg har fri. Hvis jeg har seinvakt pleier sambo å levere han i bhg som normalt, slik at jeg får gjort unna litt ting hjemme, og også sove litt lenger. Jobber 100%. Har begynt å få litt dårlig samvittighet for at han har fulle dager når jeg har kveldsvakt. Føler meg egoistisk. Er jo også selvfølgelig trist å ikke se han hele dagen, men føler at jeg tar litt igjen for det mtp at jeg har han hjemme når jeg har fri. Hva tenker dere? Anonymkode: 31e8d...630
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Jeg leverer klokken ni når jeg har senvakt, kjernetiden er fra 9.30. Jeg har ikke fridager da, jobber i butikk og jobber to kveldsvakter og tre dagvakter i uka, pluss hver fjerde lørdag. Jobber 100%. Anonymkode: 5b868...67a
Liv & Røre Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Jeg leverte seint de dagene jeg hadde seinvakt og fri, hvis de ikke fikk helt fri på fridagene mine da, av den enkle grunn at jeg orket ikke stresset med å levere tidlig og nøt det å ha rolige morgener når vi kunne.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Jobber 75%. De er stort sett i barnehagen hver dag, men leverer senere (ca 09.15-09.30) de dagene jeg har fri eller har senvakt. Eldste har noen fra ppt 4 dager i uken, så da føler jeg han bør være der. Eller så har jeg de ofte hjemme hver for seg, slik at jeg/vi får litt kvalitetstid med hver. De er stort sett aldri lengre i barnehagen enn til 15.15. De vil ha med frukt før de skal hjem. Anonymkode: e3d9a...0a6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Leverer 9.45 når jeg har seinvakt eller fri. Jobber 100%. Anonymkode: cc836...2e0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Har ikke lenger barnehagebarn, men da de gikk i barnehagen pleide jeg som regel å ha rolige morgener og rusle bort i barnehagen innen 9.30 når jeg hadde turnusfri eller kveldsvakt. På mine turnusfridager kunne jeg da også hente tidlig. Det var deilig å være litt fleksibel. Etter at barna begynte på skolen, må vi jo passe klokka hver eneste morgen. Synes det er slitsomt etter kveldsvakter. Anonymkode: 86262...e84
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 Min ble kjempe sur hvis han ble levert etter bhg-frokost kl 08 , så når jeg skulle være "snill" og gi han rolige morgener ble det bare feil -Ergo, han leveres og hentes akkurat som han pleier, av min mann når han drar på jobb kl 07 Selv jobber jeg fra 07-19 (får ikke levert da jeg må dra 05.30, eller hentet), 19-07 (da henter jeg litt tidligere en ellers før første nattevakt, men imellom de neste to så sover jeg) eller 14-22 (her kunne jeg levert sent, men som sagt det var ikke jr enig i ) , 07-14 vakter får jeg ikke levert , men henter som regel kl 15 ...Her kunne jeg ikke hatt samme jobben om jeg ble singel, det er kun takket være min manns flexitid at dette går rundt Anonymkode: 95abb...f87
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min ble kjempe sur hvis han ble levert etter bhg-frokost kl 08 , så når jeg skulle være "snill" og gi han rolige morgener ble det bare feil -Ergo, han leveres og hentes akkurat som han pleier, av min mann når han drar på jobb kl 07 Selv jobber jeg fra 07-19 (får ikke levert da jeg må dra 05.30, eller hentet), 19-07 (da henter jeg litt tidligere en ellers før første nattevakt, men imellom de neste to så sover jeg) eller 14-22 (her kunne jeg levert sent, men som sagt det var ikke jr enig i ) , 07-14 vakter får jeg ikke levert , men henter som regel kl 15 ...Her kunne jeg ikke hatt samme jobben om jeg ble singel, det er kun takket være min manns flexitid at dette går rundt Anonymkode: 95abb...f87 Yrke? Anonymkode: 99572...1e7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 Når eldste var liten, jeg begynte vel å jobbe turnus da han var 3. Leverte i 8 tiden de dagene jeg hadde fri eller seinvakt, prøvde noen ganger å levere senere, men han var en unge som ikke klarte å tilpasse seg dersom han kom senere, og de andre barna hadde funnet hverandre og var i gang med leken når han kom. Han var også en unge som kjedet seg hvis jeg holdt han hjemme når jeg hadde fri, så var ikke så ofte jeg gjorde det. Hentet gjerne litt tidligere, kanskje i 14-tiden når jeg hadde fri. Jeg hadde ikke fast stilling da, men jobbet opptil 100% Når minste var liten hadde hun kun 50-60 % plass i barnehagen, og var hjemme med meg de fleste dagene jeg hadde fri og kveldsvakter. De dagene hun var i barnehagen når jeg ikke skulle tidlig på jobb leverte jeg henne i 9-tiden. Jeg hadde ikke fast stilling hele denne perioden, men jobbet stortsett 100%. Vil nok gå for den siste løsningen hvis vi får et til barn også. Anonymkode: f3111...f83
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Yrke? Anonymkode: 99572...1e7 Paramedic. Anonymkode: 95abb...f87
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #11 Skrevet 6. februar 2018 Tar de fri 1 dag i uken (blir det mer blir det for uforutsigbart og spes elste vegrer seg for å gå). Leverer 09.30 og henter ca 14:30-15 Anonymkode: c2d84...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå