Gå til innhold

Prebz og Dennis show. Noe for en 5 klassing ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 10 åring som går i 5 klasse er invitert med på dette. 

Anonymkode: c36f5...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en jente i 5.klasse, og veldig mange av guttene i klassen hennes var på showet i helga, og elsket det. Det er vel denne aldersgruppen som er deres største fans?

Anonymkode: 27440...3d3

Skrevet

Min 4 klassing er stooooor fan av disse. Vi var nettopp på show i Trondheim og han stor koste seg :)

Det var unger ned i 7 årsalderen der så om din er fan av disse så vil han/hun helt sikkert storkose seg :)

Anonymkode: c235d...4b9

Skrevet

Ok, høres bra ut.

HI

Anonymkode: c36f5...ed5

Skrevet

Min er 6 klassing. Her ga kompisgjengen det til hverandre til jul:) De hadde storkost seg! To brødre som går i 5. klasse var også med de:)

Så absolutt!

Skrevet

Min på 7 har sett filmen og følger de på YouTube. Jeg er ikke så veldig fan av de da de har et horribelt språk med ekstremt mye banning, men det er nå disse han er fan av da...

Anonymkode: 583cd...711

Skrevet

Jeg var der med jenta mi på 9 og gutten min på 11. Begge elsket det, men de er fan fra før da. Jeg var mer forbløffet over at det faktisk går an å dra rundt med et slikt show, men alle så ut til å kose seg masse ☺️👍

Anonymkode: a9fcf...1f6

Skrevet

Vi var på show med de, og jeg så mange små barn der. Ikke sett dere på 1 rad, hvis du er redd for å bli skitten :) Jeg likte det også godt. Og jeg synes språket deres er fint, det er lite banning. Og de tuller kun med hverandre, og Ruben og Sondre. De tuller ikke med andre.

Skrevet
56 minutter siden, sotosmor skrev:

Vi var på show med de, og jeg så mange små barn der. Ikke sett dere på 1 rad, hvis du er redd for å bli skitten :) Jeg likte det også godt. Og jeg synes språket deres er fint, det er lite banning. Og de tuller kun med hverandre, og Ruben og Sondre. De tuller ikke med andre.

Har du sett de på YouTube?

Skrevet

Ja, jeg har sett de to ganger live og noen ganger på Youtube, Og språket er ikke verre enn det en hører, blant annet på bussen eller ute i gaten.

Skrevet
1 time siden, sotosmor skrev:

Ja, jeg har sett de to ganger live og noen ganger på Youtube, Og språket er ikke verre enn det en hører, blant annet på bussen eller ute i gaten.

Folk på gaten eller på bussen kan man ikke hindre at barna hører, men pikk-suger og din billige fitte og du suger pikk for tips? Hører du folk si det hele tiden på gata og bussen?  Kanskje noe av det, men det er et forferdelig språk for 6-7 åringer som er blant deres største fans. «Moren din er billigere enn spill på salg»? Det er helt ok? 

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk på gaten eller på bussen kan man ikke hindre at barna hører, men pikk-suger og din billige fitte og du suger pikk for tips? Hører du folk si det hele tiden på gata og bussen?  Kanskje noe av det, men det er et forferdelig språk for 6-7 åringer som er blant deres største fans. «Moren din er billigere enn spill på salg»? Det er helt ok? 

Det språket har jeg aldri hørt de snakke, i alle fall ikke på scenen.

Skrevet
1 minutt siden, sotosmor skrev:

Det språket har jeg aldri hørt de snakke, i alle fall ikke på scenen.

På YouTube er dette språket de bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...