Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Jeg gikk ned i vekt da jeg sluttet med knekkebrød og begynte med brød hehe. Anonymkode: dd38a...5f0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Ja, i hjemmelagde knekkebrød, særlig de jeg lager. Anonymkode: abfc2...da4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Det kommer an på brødtypene og hvordan du regner. Anonymkode: 8504b...1d9
Direkte Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Det må du sjekke på pakken for de ulike brødene og ulike knekkebrødene. Begge deler kan være kaloribomber.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Mindre karbohydrater kan det være i knekkebrød hvor div frø er hovedingrediens. Men de er også veldig kaloririke. Skal du ned i vekt hjelper det ikke at fettet du spiser er sunt (som i vitaminer etc). Du må likevel ned i mengde fett og da er ikke de knekkebrødene noe heldig. Anonymkode: 42985...972
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mindre karbohydrater kan det være i knekkebrød hvor div frø er hovedingrediens. Men de er også veldig kaloririke. Skal du ned i vekt hjelper det ikke at fettet du spiser er sunt (som i vitaminer etc). Du må likevel ned i mengde fett og da er ikke de knekkebrødene noe heldig. Anonymkode: 42985...972 Man må ikke ned i fettmengde for å slanke seg, men karbohydratmengde. Fett er essensielt for hormoner, metthetsfølelse, forbrenning etc. Fett gir jevn energi og jevnt blodsukker, i motsetning til om man spiser karbohydrater alene. Vekta mi er konstant og jeg teller aldri kalorier. Spiser når jeg er sulten , stopper når jeg er mett. Kan eks fint gå 5-7 timer uten mat. Imidlertid finnes det ingen standardisert suksessoppskrift som passer for alle. Det jeg spiser i år som fungerer, fungerer ikke nødvendigvis til neste år. Alt er veldig komplekst. Anonymkode: abfc2...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå