Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Kunne tenkt meg å skifte jobb helt, gjøre noe helt annet. Hva kan en jobbe med uten spesifikk utdannelse? Som er godt betalt? Anonymkode: 5ab5a...435
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Godt betalt og morsomt uten utdannelse? Det skal visst godt gjøres. Anonymkode: ca7cb...7b8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kunne tenkt meg å skifte jobb helt, gjøre noe helt annet. Hva kan en jobbe med uten spesifikk utdannelse? Som er godt betalt? Anonymkode: 5ab5a...435 hva som er morsomt for deg er vanskelig å vite - så du må nesten si hva det er du kunne tenke deg å jobbe med/innenfor. jeg har ingen spesifik utdannelse, og en jobb jeg synes er morsom. veien dit har vært å tilegne seg masse erfaring som man aldri kunne lært noe annet sted enn å ved å jobbe seg frem. Anonymkode: c3e4f...871
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Dette er ikke Andeby. Anonymkode: 56ac2...004
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 La oss ta dette litt på alvor da jenter. Hva med sex operatør eller cam girl? Ingen utdannelse og du får svart betalt Tut å kjør Anonymkode: fcb49...e80
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 En godt betalt jobb? Da må du ha utdannelse. Vil påstå jeg har en veldig morsom jobb! Er barnehagelærer på småbarnsavdeling. De ungene får meg til å le til jeg får tårer i øynene omtrent daglig❤️ Kan ikke tenkte meg en morsommere jobb I dag diskuterte jeg med et av barna hvilken vogn jeg skulle få låne når det var sovetid. Endte med at både jeg og barnet lo så tårene trillet 😜 Anonymkode: 462c5...3c5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 En kompis ble bartender i "syden", tjente nok til å starte egen bar, så en til, og tjente godt... Hva som er morsomt, og hva som er rik, for deg vet jo ikke jeg 🤷🏻♀️ Anonymkode: 7ae2a...607
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: En godt betalt jobb? Da må du ha utdannelse. Vil påstå jeg har en veldig morsom jobb! Er barnehagelærer på småbarnsavdeling. De ungene får meg til å le til jeg får tårer i øynene omtrent daglig❤️ Kan ikke tenkte meg en morsommere jobb I dag diskuterte jeg med et av barna hvilken vogn jeg skulle få låne når det var sovetid. Endte med at både jeg og barnet lo så tårene trillet 😜 Anonymkode: 462c5...3c5 Enig med deg. Har verdens morsomste (og mest krevende/hektisk/ansvarsfulle) jobb. Anonymkode: ec494...812
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: En godt betalt jobb? Da må du ha utdannelse. Vil påstå jeg har en veldig morsom jobb! Er barnehagelærer på småbarnsavdeling. De ungene får meg til å le til jeg får tårer i øynene omtrent daglig❤️ Kan ikke tenkte meg en morsommere jobb I dag diskuterte jeg med et av barna hvilken vogn jeg skulle få låne når det var sovetid. Endte med at både jeg og barnet lo så tårene trillet 😜 Anonymkode: 462c5...3c5 Der er vi forskjellige. Din jobb er mitt verste mareritt. Ikke er den bra betalt heller. Anonymkode: 37383...e48
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #11 Skrevet 6. februar 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: En godt betalt jobb? Da må du ha utdannelse. Vil påstå jeg har en veldig morsom jobb! Er barnehagelærer på småbarnsavdeling. De ungene får meg til å le til jeg får tårer i øynene omtrent daglig❤️ Kan ikke tenkte meg en morsommere jobb I dag diskuterte jeg med et av barna hvilken vogn jeg skulle få låne når det var sovetid. Endte med at både jeg og barnet lo så tårene trillet 😜 Anonymkode: 462c5...3c5 Dårlig betalt da Anonymkode: 76e10...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå