Gå til innhold

Jeg vil ha en morsom jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg å skifte jobb helt, gjøre noe helt annet. Hva kan en jobbe med uten spesifikk utdannelse? Som er godt betalt? 

Anonymkode: 5ab5a...435

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt betalt og morsomt uten utdannelse?

Det skal visst godt gjøres.

Anonymkode: ca7cb...7b8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kunne tenkt meg å skifte jobb helt, gjøre noe helt annet. Hva kan en jobbe med uten spesifikk utdannelse? Som er godt betalt? 

Anonymkode: 5ab5a...435

hva som er morsomt for deg er vanskelig å vite - så du må nesten si hva det er du kunne tenke deg å jobbe med/innenfor.
jeg har ingen spesifik utdannelse, og en jobb jeg synes er morsom. veien dit har vært å tilegne seg masse erfaring som man aldri kunne lært noe annet sted enn å ved å jobbe seg frem.

Anonymkode: c3e4f...871

Skrevet

Dette er ikke Andeby.

Anonymkode: 56ac2...004

Skrevet

La oss ta dette litt på alvor da jenter.

Hva med sex operatør eller cam girl? Ingen utdannelse og du får svart betalt ;)

Tut å kjør ;) 

Anonymkode: fcb49...e80

Skrevet

En godt betalt jobb? Da må du ha utdannelse.

Vil påstå jeg har en veldig morsom jobb! Er barnehagelærer på småbarnsavdeling. De ungene får meg til å le til jeg får tårer i øynene omtrent daglig❤️ Kan ikke tenkte meg en morsommere jobb ;) 

I dag diskuterte jeg med et av barna hvilken vogn jeg skulle få låne når det var sovetid. Endte med at både jeg og barnet lo så tårene trillet 😜 

Anonymkode: 462c5...3c5

Skrevet

En kompis ble bartender i "syden", tjente nok til å starte egen bar, så en til, og tjente godt...

Hva som er morsomt, og hva som er rik, for deg vet jo ikke jeg 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 7ae2a...607

Skrevet

Komiker? 😂😂

Anonymkode: 9d090...75f

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil påstå jeg har en veldig morsom jobb! Er barnehagelærer på småbarnsavdeling. De ungene får meg til å le til jeg får tårer i øynene omtrent daglig❤️ Kan ikke tenkte meg en morsommere jobb ;) 

I dag diskuterte jeg med et av barna hvilken vogn jeg skulle få låne når det var sovetid. Endte med at både jeg og barnet lo så tårene trillet 😜 

Enig med deg. Har verdens morsomste (og mest krevende/hektisk/ansvarsfulle) jobb. 

Anonymkode: ec494...812

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der er vi forskjellige. Din jobb er mitt verste mareritt. 

Ikke er den bra betalt heller.

Anonymkode: 37383...e48

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dårlig betalt da

Anonymkode: 76e10...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...