Gå til innhold

Tips til niste til brødlei og kresent barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg putte i matboksen som er sunt, godt, enkelt og som en småspist gutt kan like?

Anonymkode: 286f4...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg baker polarbrød som jeg har i fryseren, det er populært i matboksen.

Lompe med smør og salami.

Kalde fiskekaker

Frokostblandinger så kan han bare helle skolemelken på, havrefras e.l.

Grønnsaker, her er cherrytomater, rå gulrot, sukkererter o.l. populært.

Pizzasnurrer, kan lages med litt grov deig og legges i frysa. Putt en i matboksen om morgenen og den er tint til lunsj.

Matmuffins.

Pastasalat

Havrevafler

https://coop.no/extra/mat--trender/lindas-grove-havrevafler-er-genial-i-matpakka/

Anonymkode: 98cfa...0db

Skrevet

Vi bruker: grove pannekaker, banan pannekaker, havrevaffler, fiskekaker  (mine liker de varm, så jeg pakker dem inn i folie), horn, pizza (grov bunn og masse grønnsaker i sausen), diverse salater, matmuffin, omelett, omelett muffins, rett i koppen suppe eller pasta (sender med termos med varmt vann)  ... 

Tja, kommer ikke på mer i farta 

Anonymkode: 3f9ce...766

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker: grove pannekaker, banan pannekaker, havrevaffler, fiskekaker  (mine liker de varm, så jeg pakker dem inn i folie), horn, pizza (grov bunn og masse grønnsaker i sausen), diverse salater, matmuffin, omelett, omelett muffins, rett i koppen suppe eller pasta (sender med termos med varmt vann)  ... 

Tja, kommer ikke på mer i farta 

Anonymkode: 3f9ce...766

Har du en oppskrift på saus med grønnsaker i?

Anonymkode: 286f4...ffb

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du en oppskrift på saus med grønnsaker i?

Anonymkode: 286f4...ffb

Nei Ikke egentlig. 

Fin kutter f.eks løk, hvitløk, chili (litt), gulrot og selleri blanket det i litt smør. Har oppi tomatpure og freser det noen min med pittelitt sukker. Så en boks hakket tomat. Krydder etter smak med salt, pepper og basilikum  (eller hva du vil). La det koke ca 5 min og kjør det hele med stavmikseren :)

Er egentlig bare å bruke hva som som helst av grønnsaker, jeg tar det jeg har liggende ;)

Anonymkode: 3f9ce...766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...