Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hva kan jeg putte i matboksen som er sunt, godt, enkelt og som en småspist gutt kan like? Anonymkode: 286f4...ffb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Jeg baker polarbrød som jeg har i fryseren, det er populært i matboksen. Lompe med smør og salami. Kalde fiskekaker Frokostblandinger så kan han bare helle skolemelken på, havrefras e.l. Grønnsaker, her er cherrytomater, rå gulrot, sukkererter o.l. populært. Pizzasnurrer, kan lages med litt grov deig og legges i frysa. Putt en i matboksen om morgenen og den er tint til lunsj. Matmuffins. Pastasalat Havrevafler https://coop.no/extra/mat--trender/lindas-grove-havrevafler-er-genial-i-matpakka/ Anonymkode: 98cfa...0db
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Vi bruker: grove pannekaker, banan pannekaker, havrevaffler, fiskekaker (mine liker de varm, så jeg pakker dem inn i folie), horn, pizza (grov bunn og masse grønnsaker i sausen), diverse salater, matmuffin, omelett, omelett muffins, rett i koppen suppe eller pasta (sender med termos med varmt vann) ... Tja, kommer ikke på mer i farta Anonymkode: 3f9ce...766
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi bruker: grove pannekaker, banan pannekaker, havrevaffler, fiskekaker (mine liker de varm, så jeg pakker dem inn i folie), horn, pizza (grov bunn og masse grønnsaker i sausen), diverse salater, matmuffin, omelett, omelett muffins, rett i koppen suppe eller pasta (sender med termos med varmt vann) ... Tja, kommer ikke på mer i farta Anonymkode: 3f9ce...766 Har du en oppskrift på saus med grønnsaker i? Anonymkode: 286f4...ffb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du en oppskrift på saus med grønnsaker i? Anonymkode: 286f4...ffb Nei Ikke egentlig. Fin kutter f.eks løk, hvitløk, chili (litt), gulrot og selleri blanket det i litt smør. Har oppi tomatpure og freser det noen min med pittelitt sukker. Så en boks hakket tomat. Krydder etter smak med salt, pepper og basilikum (eller hva du vil). La det koke ca 5 min og kjør det hele med stavmikseren Er egentlig bare å bruke hva som som helst av grønnsaker, jeg tar det jeg har liggende Anonymkode: 3f9ce...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå